
Chevrolet je objavio komplet fabričkih fotografija i osnovne detalje o električnom modelu Blazer EV, koji je najavljen pre nešto više od mesec dana.
Blazer EV se bazira na Ultium platformi, a General Motors navodi da je ovaj model „razvijen od nule“ i da će ponuditi „revolucionarnu mešavinu stila, performansi i tehnologije“.

Blazer EV izgleda različito od modela sa SUS motorima, a najjača i najatraktivnija SS varijanta orijentisana na performanse ima sportsku prednju masku sa osvetljenim logom, dvobojni eksterijer, sportski podešeno oslanjanje i Brembo kočnice.

Pažnju privlači i vetrobran koji se uliva u blago nagnut krov, kao i aerodinamični bočni pragovi i dvobojni aluminijumski točkovi od 22 inča.

Blazer EV SS ima dva elektromotora sa ukupno 557KS i 877 Nm, pogon je na sva četiri točka, dok ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od četiri sekunde. Domet sa jednim punjenjem batrerija se procenjuje na 467 km.
Što se cene tiče, Blazer EV SS će u SAD-u koštati 65.995 dolara.

Sem SS verzije, u paleti će se naći i slabije i pristupačnije varijante nazvane 1LT, 2LT i RS (snaga ovih verzija još nije saopštena).

Svi Blazer EV modeli će imati istu tehnologiju punjenja, pri čemu se ističe da će na brzom punjaču biti dovoljno 10 minuta punjenja za domet od 125 km.
Bazna verzija 1LT ima jedan elektromotor i samo prednji pogon, domet od 397 km i cenu od 44.995 dolara.
Varijanta 2LT standardno dolazi sa jednim elektormotorom i prednjim pogonom, ali se ovde kao opcija nude i dva elektromotora i pogon na sva četiri točka.
2LT može da pređe 471 km, a SAD-u će imati cenu od 47.595 dolara.
Što se tiče RS varijante (domet je do 515 km), tu postoji više opcija. Bazna je sa jednim elektromotorom i prednjim pogonom (što košta 51.995 dolara), ali se kao opcija nudi i verzija sa većim baterijama, snažnijim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i top varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.
Kod RS verzije mogu da se dobiju 21-inčni točkovi (standardni su od 19 inča), el. otvaranje vrata prtljažnika, kontrastni šavovi za enterijer, volan sa grejanjem, kao i prednja sedišta sa grejanjem i ventilacijom.
Enterijer se opisuje kao visokotehnološki, sa 11.0-inčnom digitalnom instrument tablom i 17.7-inčnim infotainment sistemom.

Prvo će se u prodaji pojaviti verzije 2LT i RS (u leto 2023. godine), sledi SS na jesen 2023., a u prvom kvartalu 2024. stiže i varijanta 1LT.
Proizvodnja će se odvijati u fabrici Ramos Arizpe u Meksiku.
Chevrolet Blazer EV Police Pursuit Vehicle
Pored civilnog Blazera EV, GM će ponuditi i verziju policijskog vozila. Svi Blazer EV PPV modeli će imati unutrašnjost specifičnu za policiju koja nudi dovoljno prostora za neophpdnu opremu i opremu za hitne slučajeve.

Policijske službe će moći da biraju između verzije sa jednim motorom i pogonom na zadnje točkove ili opcije sa pogonom na sve točkove i sa dva motora.
Chevrolet navodi da će PPV biti baziran na SS verziji, što znači da verzija sa 4x4 pogonom ima 557KS, Brembo kočnice i sportski podešeno oslanjanje.
GM najavljuje da će model Blazer EV PPV u policijske flote stići u prvom kvartalu 2024. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs