home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

McLaren Artura Trophy

30 Jul 2022 - 09:30 Noviteti Link
McLaren Artura Trophy

McLaren Automotive, proizvođač luksuznih superautomobila, najavio je McLaren Trophy, novi trkački šampionat osmišljen da izazove i razvije parove Pro-Am vozača na nekim od najboljih trkačkih staza u Evropi, zajedno sa Fanatec GT World Challenge Europe kada serija debituje 2023.

Model Artura će biti u centru novog šampionata superautomobila za ambiciozne i uspostavljene profesionalne i amaterske GT parove.

McLaren Artura Trophy

U srcu McLaren Trophy je potpuno novi trkački automobil Artura Trophy. Baziran je na Arturi GT4, ali je oslobođen od propisa o ravnoteži snaga (BoP). Ovo pruža prednost poboljšane snage i nivoa potisne sile za povećanje angažovanja i smanjenje vremena kruga na nivo bliži GT3 mašinama.

Artura Trophy takođe deli mnogo sa veoma cenjenim McLaren Artura drumskim automobilom, uključujući McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA) što ga čini neverovatno čvrstim i bezbednim. U savezu sa potpuno novim twin turbo V6 motorom – oslobođen od propisa BoP do svojih punih 585KS u McLaren Artura Trophy – on je senzacionalno brz na pravoj liniji.

McLaren Artura Trophy

Sa uklonjenom celokupnom težinom BoP-a i poboljšanim aerodinamičkim paketom – koji uključuje krilo sa velikom potisnom silom – izuzetno je okretan u krivinama pri malim i velikim brzinama. Poboljšani izduvni sistem znači da će zvučati jednako spektakularno kao što izgleda.

Za razliku od drumskog automobila, Artura Trophy će koristii samo SUS snagu kako bi vlasnici takođe mogli lako da konvertuju svoje automobile u GT4 specifikaciju prilagođavanjem softvera za upravljanje motorom i promenom aerodinamičkog paketa. To znači da će oni takođe moći da se takmiče u GT4 trkačkim događajima bez potrebe za kupovinom novog trkačkog automobila.

Sličnost sa Arturom GT4 takođe znači da su zadivljujuće mogućnosti Arture Trophy dostupne amaterskim vozačima. Takođe je dizajniran za lakše servisiranje, sa podesivim Bosch sistemom upravljanja motorom i zadnjom delom koji se može podići bez potrebe za uklanjanjem zadnjeg krila.

Automobilima će upravljati nezavisni timovi sa postojećim 570S Trophy automobilima koji takođe ispunjavaju uslove za seriju. Mnogi od ovih automobila su u vlasništvu konkurenata iz prethodne Pure McLaren GT serije i McLaren se raduje što će im poželeti dobrodošlicu u ovom novom šampionatu, gde će se automobili 570S Trophy takmičiti za pobede u klasi i šampionata 2023. Mada taj automobil više nije u proizvodnji, McLaren Customer Racing nastavlja da podržava vlasnike i timove sa rezervnim delovima i tehničkom podrškom.

Trke će se takođe prenositi uživo u profesionalnom kvalitetu prenosa. Trkački vikendi će počinjati sa dva treninga od 60 minuta na dan otvaranja kako bi se vozačima pružila najbolja prilika da se pripreme za dve trke koje predstoje. Svaki dan trke pratiće isti format, sa 15-minutnom sesijom pre kvalifikacija, 15-minutnim kvalifikacijama, nakon čega sledi 50-minutna trka sa obaveznim zaustavljanjem u boksu za promene vozača.

I McLaren Artura Trophy i 570S Trophy automobili će imati koristi od guma visokih performansi koje je isporučio partner za gume Pirelli, koristeći svoje veliko iskustvo u trkama Formule 1 i GT.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 677



Komentari