
Stellantis ima plan da proizvodi samo potpuno električne automobile nakon tekuće decenije, a deo tog plana je privlačenje kupaca postepenim "lečenjem" napetosti izazvane dometom.
Peugeot E-308 je predstavljen u septembru, dok je u novembru stigla Astra Electric, a oba modela imaju bateriju kapaciteta 54 kWh. S iskoristivim kapacitetom od 51 kWh, litijum-jonska baterija je sada deo i Mokke Electric za modelsku godinu 2023.
Zahvaljujući većoj bateriji, domet subkompaktnog električnog crossovera je povećan sa 338 km na 406 kilometara (po WLTP-u), odnosno za 20 posto. Da bi se baterija napunila do 80 posto kapaciteta, potrebno je oko pola sata, ali pod uslovom da se koristi 100kW DC punjač. Potrošnja energije je smanjena na 15,2 kWh na 100 pređenih kilometara.

Mokku Electric pokreće snažniji napred postavljeni električni motor sa 156KS i 260 Nm obrtnog momenta, a koji omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi te maksimalnu elektronski ograničenu brzinu od 150 km/h.
Treba reći da je Opel promenio ime svog modela, tako da se sada zove Mokka Electric, a ne Mokka-e.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Opel