home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Megane RS Ultime

Renault je predstavio ograničenu seriju Megana R.S. proslavljajući bogatu istoriju francuskog kompaktnog sportskog hečbeka na Salonu automobila u Tokiju 2023.

Ovaj kolekcionarski model kruniše sagu koja je počela 2003. godine.

Renault Megane RS Ultime

Megane R.S. Ultime je poslednji Megane R.S. serije i poslednji model sa logom Renault Sport. Alpine, brend sportskih automobila Renault Grupe, pisaće naredna poglavlja u ovoj priči.

Renault Megane RS Ultime

Megane R.S. Ultime ekskluzivni dizajn karakterišu vizuelna obeležja Renault Sporta, uključujući dvostruki dijamant i specifičnu grafiku inspirisanu novim Renaultovim logom.

Renault Megane RS Ultime

Trake su na krovu i haubi, zadnjem braniku, vratima i blatobranima. One su mat crne kako bi se uskladile sa četiri dostupne boje karoserije: Star Black, Pearl White, Sirius Yellow i Tonic Orange. Godina osnivanja Renault Sporta, 1976, diskretno je upisana u traku sa desne strane.

Renault Megane RS Ultime

Karoserija ima 60 mm šire prednje i 45 mm šire zadnje blatobrane, bočne ventilacione otvore, R.S. Vision farove, centralni auspuh, antenu sa perajem ajkule, spojler i zadnji difuzor.

Mnogi detalji ove ograničene serije su sada crni: logotipi, ručice na vratima, okviri stakala, točkovi, zadnji difuzor i oštrica Formule 1 na prednjem braniku, koja dolazi sa sjajnom završnom obradom i Ultime monogramom.

Renault Megane RS Ultime

Standardna oprema uključuje Recaro sedišta sa titanijum crnom alkantarom i izvezenim R.S. monogramom, kao hands-free ključ karticu koja odražava dijamantski uzorak na prugama. Pragovi vrata su ekskluzivni i svaki model ima svoju numerisanu metalnu pločicu u blizini komandi menjača, na dnu konzole. Potpisuje ga Laurent Hurgon, vozač i stručnjak za razvoj koji je radio na Meganu R.S. tokom svoje karijere i trenutno drži rekorde Nirburgringa, Suzuke i Spa-Frankoršampa.

„Megane R.S. predstavlja 15 godina mog rada u Renault Sportu. Od Megana II faze 2, stalno smo poboljšavali njegove dinamičke performanse kako bismo ostali lider u sportskim automobilima sa prednjim pogonom. Rekordi na Nirburgring Nordschleife su nezaboravni izazovi, puni strasti, adrenalina i emocija. A sada, Megane R.S. Ultime... Posebno sam ponosan što potpisujem verziju koja kruniše ovu divnu sagu", navodi Hurgon.

Standardna oprema uključuje mnoge specifične karakteristike Megana R.S. i Megana R.S. Trophy: 9,3-inčni navigacioni ekran sa Bose Hi-Fi sistemom, 10-inčni digitalni klaster, R.S. Monitor telemetrije u vozilu, adaptivni tempomat i pomagala za manevrisanje od 360°. Lista opcija uključuje i head-up displej (samo za volan sa leve strane), kao i krovni otvor (samo za volan sa leve strane).

Ova ograničena serija je bazirana na modelu Megane R.S. Trophy i ima 4-cilindrični turbo motor od 300 KS i 420 Nm, sa EDC menjačem (za Evropu) i Torsen mehaničkim diferencijalom, koji pokreće automobil iz mesta do 100 km/h za samo 5,7 sekundi. Opremljen je Bridgestone Potenza S007 poluslik gumama razvijenim za Megane R.S. Trophy R, uparen sa Fuji Light 19-inčnim točkovima i Brembo kočnicama sa crvenim čeljustima. Tu su i Cup šasija i 4CONTROL sistem upravljanja na 4 točka koji doprinose vrhunskom iskustvu vožnje sportskog automobila.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1995



Komentari