
Jaguar je počeo da isporučuje model I-Pace kupcima u Severnoj Americi i Evropi 2018. godine, a sada električni crossover ulazi u novu modelsku godinu sa suptilnim vizuelnim promenama, ali i značajnim tehnološkim poboljšanjima.
Osveženi I-Pace definitivno izgleda bolje iako se ne radi o velikim promenama, ali ih ipak ima. Automobil je dobio novu prednju masku s nešto elegantnijom formom, koja je lakirana u Atlas sivu boju. Ovaj jednostavniji zatvoreni dizajn rešetke je zamenio prethodnu mrežastu rešetku da bi se dobio "čistiji" ukupni izgled. Pomenuta Atlas siva boja odlikuje i vertikalne "oštrice" na spoljašnjoj strani prednjih usisnika vazduha integrisanih u branik. Poboljšana verzija Jaguarovog logotipa je u crnoj i srebrnoj boji i nalazi se u centru prednje maske.

Oni koji odaberu 400 Sport model mogu da računaju i na novi suptilni zadnji spojler. U ponudi su i nove lagane felne veličine do 22 inča, koje se mogu naručiti sa samogrejućim all-season gumama. Jaguar takođe nudi panoramski krov s opcijom crne završne obrade za zadnji deo.

Električni I-Pace i dalje pokreću dva motora koji isporučuju 394 KS, dok je za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno 4,8 sekundi. Opciono je dostupno vazdušno vešanje s elektronskom kontrolom, koji je standardan za 400 Sport model.

Informacija o promeni baterije nema, što znači da je tu i dalje baterija kapaciteta 90 kWh, koja pruža domet od 470 kilometara po evropskom WLTP ciklusu. Podržava 100 kW punjenje, a kod kuće se može puniti snagom do 11 kW putem trofaznog zidnog punjača.
Noviteti u unutrašnjosti uključuju standardni Pivi Pro infotaniment sistem s bežičnim Apple CarPlay i Android Auto povezivanjem, kao i integrisanom Alexa glasnovnom kontrolom, Spotifyjem i what3words navigacijskim sistemom. Over-the-air softverske nadogradnje su takođe podržane.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Jaguar