
Kao što se i očekivalo, nedugo nakon premijere obnovljene Honde Fit za japansko tržište, Honda je sada prikazala i modifikovanu verziju za Evropu koja na našem kontinentu nosi naziv Jazz.
Tačnije, 2023 Jazz e:HEV odlikuju blage promene u dizajnu eksterijera, snažniji hibridni pogonski sklop i nova Advance Sport oprema u ponudi pored standardnog Jazza i Jazza Crosstar.

Promene kod verzije Jazz e:HEV Advance Sport u odnosu na standardni Jazz su fokusirane na redizajnirani prednji branik sa velikom crnom površinom oko većih usisnika, masku u obliku saća, bočne pragove i 16-inčne aluminijumske felne. Takav Jazz je dostupan i sa Urban Grey bojom u kombinaciji sa sjajno crnim retrovizorima.

Honda Jazz e:HEV Crosstar ima nešto robusniji izgled zahvaljujući revidiranoj maski u obliku saća i srebrnim umecima na donjem delu karoserije. Takođe dobija novu Fjord Mist plavu nijansu za spoljašnjost i novi finiš za aluminijumske felne.

Takođe, i Elegance i Advance paketi standardnog Jazza su blago ažurirani. Honda napominje da imaju izraženiju masku, tamnije umetke farova, branike sa teksturiranim donjim delovima i novi dizajn točkova.
Doterivanja unutrašnjosti su ograničena na revidirane opcije boja i detalja, kao i nove presvlake sedišta za Crosstar. Advance Sport dobija specijalnu kombinaciju od sintetičko crne / sive sintetičke kože, sportskiji trokraki volan i kontrastne žute šavove po celoj kabini. Digitalna instrument tabla od 7 inča i infotainment od 9 inča su preneseni iz modela pre doterivanja, kao i zadnja Magična sedišta.

Standardni Honda Sensing ADAS paket je dobio kameru veće definicije koja poboljšava performanse sistema, dok Traffic Jam Assist sada podržava intervenciju upravljanja od 0 km/h. Svi paketi opreme standardno dolaze sa deset vazdušnih jastuka.

Jazz je u Evropi dostupan samo kao hibrid. Unapređeni model ima koristi od niza poboljšanja e:HEV pogonskog sklopa, što mu omogućava kombinovanu snagu od 90 kW/123 KS i 253 Nm obrtnog momenta, a što predstavlja povećanje od 10 kW/14 KS u odnosu na svog prethodnika.
To je postignuto povećanjem snage elektromotora i 1,5 litarskog benzinca.
Hondini inženjeri su takođe podesili automatski menjač za lakši rad i bolji odziv.
Prodaja doterane Honda Jazz u Evropi će startovati početkom 2023., a cene će biti objavljene bliže lansiranju na tržište.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs