
Japanska Honda je na tamošnjem tržištu prikazala treću generaciju modela N-Box, uz najavu da će prednarudžbine za njega početi da prima kasnije ovog meseca.
Ovaj Kei car ima evolutivni, ali prefinjen dizajn eksterijera i praktičniju unutrašnjost, zadržavajući karakterističan kutijasti stav svojih prethodnika.

Prednji deo ima jednostavniji izgled sa poklopcem maske u boji karoserije, svežim parom farova sa okruglom LED grafikom postavljenom da podseća na ljudske oči, kao i širokim donjim otvorom za vazduh.

Profil zadržava crne stubove i klizna zadnja vrata, a zadnji deo dobija tanja LED svetla sa strane masivnih vrata prtljažnika.
Pored toga, opcioni paket „Fashion Styile“ dodaje bele poklopce retrovizora i kvake na vratima, kao i različite dvobojne točkove sa centralnim poklopcima u boji karoserije.

Pored standardnog modela, Honda takođe nudi N-Box Custom koji je vizuelno diferenciran usvajajući sportskiji i premijum stil. Najznačajnija promena je na prednjem delu, gde Custom dobija veću masku, različite LED farove i LED traku pune širine između njih. Prednji branik je takođe drugačiji, kao i bočni pragovi.

Paket „Coordination Style“ dodaje tamnu hromiranu oblogu, crne aluminijumske felne i dvobojnu spoljašnjost.

Honda nudi i niz opcionih dodataka za N-Box i N-Box Custom za stil i udobnost.
N-Box u kabini dobija ekran osetljiv na dodir od 9.0 inča za infotainment, u kombinaciji sa 7.0-inčnom digitalnom instrument tablom iza novog dvokrakog volana.
U Hondi stavljaju veliki naglasak na pregrade za odlaganje stvari, poboljšavajući porodične karakteristike kei vozila. Pogodnosti obuhvataju praktične bočne džepove, držače za čaše za sva četiri putnika i novu policu postavljenu više na kontrolnoj tabli koja omogućava veći pretinac za rukavice ispod.
Honda Sensing paket je uključen u standardnu opremu, pored prednjih i bočnih vazdušnih jastuka.
Novi N-Box će biti dostupan sa atmosferskim i turbo benzinskim motorima. To znači poboljšanu verziju postojećih motora od 658 kubika sa 43 kW/58 KS odnosno 47 kW/64 KS.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs