home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Subaru WRX

Pre oko osamnaest meseci, Subaru Motorsport predstavio je po prvi put svoju trenutnu WRX generaciju, koja je sišla sa proizvodne trake i otišla u radionicu kako bi otpočela svoju transformaciju u reli automobil.

Sada, ovaj brend je po prvi put zvanično predstavio model koji će se takmičiti u American Rally Association šampionatu i debitovati u Ojibwe Forests Rally događaju u Minesoti, koji traje od 24. do 25. avgusta. Tokom ovog trkačkog vikenda modelom će upravljati Brendon Semenuk i njegov kopilot Kiton Vilijams, dok će im se u sledećoj sezoni pridružiti Trevis Pastrana u drugom fabričkom modelu.

Subaru WRX

Tokom njegovog pretvaranja u takmičarsku mašinu od strane tehničkog partnera kompanijie Subarau Motorsport, Vermont SportsCar brenda, ovaj WRX je prošao temeljan redizajnerski proces kako spolja, tako i u putničkoj kabini. Snaga stiže iz posebno dizajniranog dvolitarskog boxer turbo-četvorocilindraša, dobrog za 320 ks i 515 Nm obrtnog momenta.

Subaru WRX

Ova snaga i obrtaji odlaze na sva četiri točka putem šestostepene transmisije kratkog prenosa. Posebno dizajnirano vešanje poseduje opruge i amortizere R53 Suspension brenda, dodatih VSC dizjaniranim poprečnim nosačima, karikama i glavčinama koji zajedno pomažu pokretanju točkova po bilo kojoj površini. 

Pored toga, karoserija stiže sa punim varovima i FIA/USAC specifikovanim kavezom kreiranim od T45 čelika. Modelu je dodat osamdeset i dve litre veliki rezervoar od kelvara radi bezbednog prelaska ciljne linije, dok su Sparco ADV Prime takmičarska sedišta, sa ugrađenim HANS uređajima, zadužena za održavanje vozača u jednom komadu. Samogasivi platneni omotač sa postavom za apsorpciju energije, odobren takođe od strane FIA, služi za kompletiranje bezbednosnih karakteristika modela. 

Subaru WRX

Eksterne modifikacije uključuju široku opremu za karoseriju od ugljeničnih vlakana, dizajniranu od nule sa najboljom mogućom aerodinamikom na umu i u saradnji sa masivnim krilom smeštenim pozadi.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 779



Komentari