
Nakon Sweptaila i Boat Taila, Rolls-Royce predstavlja još jedan specijalni automobil.

Tačnije, ovaj prvi od četiri specijalna Droptaila nosi naziv „La Rose Noire“ i prvi je roudster ultraluksuznog brenda u modernoj eri. Iako je marka iz Gudvuda sa modelom Spectre ušla u električnu eru, najnoviji specijalni projekat pokreće benzinski V12 motor.

6,75 litarski twin-turbo motor je unapređen pa sada ima 593 konjskih snaga i 840 Nm obrtnog momenta. Automobil je dugačak 5,3 metra i širok 2 metra, a može da se pohvali tvrdim krovom koji se može ukloniti.

Nazvana „True Love“, boja se sastoji od osnovnog premaza u kombinaciji sa pet slojeva prozirnog laka pomešanog sa različitim tonovima crvene boje. Za razvoj složene boje sa crnim akcentima bilo je potrebno više od 150 pokušaja da se dobije idealna završna obrada.

Tu su i točkovi od 22 inča, Pantheon prednji gril, aerodinamički optimizovana zadnja "paluba sa parom ugaonih „poklopaca jedra“, kao i unutrašnjost za koju se kaže da nije ništa drugo nego umetničko delo jer sadrži najmanje 1.603 komada trouglova od crnog drvenog furnira koji stvaraju motiv padajućih latica ruže. Rolls-Royce je nabavio drvo iz Francuske pre nego što je ručno sekao, brusio i pozicionirao svaki trougao. Drvene površine imaju poseban lak kako bi se osiguralo da crvene površine neće izbledeti tokom vremena. Više od devet meseci bilo je potrebno da se umetničko delo završi.

Po narudžbi misterioznog kupca koji je naručio automobil, Rolls-Royce Droptail ima integrisani sat od Audemars Pigueta. To je unikatna boja u skladu sa kabinom, ali se može ukloniti iz automobila. Ako se izvadi iz vozila, izloženi otvor ima titanijumsku završnu obradu.
Tu je i škrinja za šampanjac sa temom latica ruže koja se otvara pritiskom na dugme kako bi omogućila pristup kristalnim čašama za šampanjac. Hlađene strane napravljene od crnog eloksiranog aluminijuma i karbonskih vlakana sadrže vlasnikov sopstveni Champagne de Lossy.
Cena nije otkrivena, ali treba podsetiti da je pomenuti Boat Tail navodno koštao oko 28 miliona dolara.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs