home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Scenic E-Tech

Renault na IAA Mobility 2023 sajmu u Minhenu izlaže novu, petu generaciju Scenica, i to Scenic E-Tech.

To praktično znači da je jedan od pionira kompaktnih monovolumena sada transformisan u potpuno električni krosover, pri čemu je zadržao porodični karakter, sa fokusom na održivost i bezbednost.

Renault Scenic E-Tech

Ovaj serijski model izgleda slično Vision Scenic konceptu prikazanom prošle godine, naravno sa ublaženim karakteristikama. U francuskoj kompaniji se nadaju da će ovakav krosoverski Scenic biti privlačnijim kupcima.

Renault Scenic E-Tech

U svakom slučaju, Scenic E-Tech-a ima agresivno lice, futurističke aluminijumske točkove do 20 inča, spoljašnje akcente u aluminijumskom stilu i tamno zatamnjena zadnja svetla u obliku slova Y.

Renault Scenic E-Tech

U vezi dimenzija, Scenic E-Tech je dugačak 4470 mm, širok 1864 mm i visok 1571 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2785 mm.

Renault Scenic E-Tech

Praktičnost je bila fokus za Scenic liniju i nova generacija takođe nije izuzetak, nudeći 38,7 litara za skladištenje u kabini. Vrhunac je naslon za ruke za putnike pozadi koji uključuje držače za čaše, pretinac za odlaganje, dva USB-C porta, preklopna postolja i bežično punjenje. Prtljažnik od 545 litara je manji za 27 litara od prethodne generacije Scenica, ali može narasti na 1670 litara kada su zadnja sedišta preklopljena.

Renault Scenic E-Tech

Renault tvrdi da su prostor za kolena i prostor za glavu ekvivalentni „najboljim porodičnim automobilima C segmenta“.

Renault ističe da je do 24% materijala korišćenih u Scenic E-Tech reciklirano, dok se 90% njegove mase može reciklirati (uključujući bateriju). U tom kontekstu, kabina je bez kože, koristeći materijale iz bioloških izvora i ekološki prihvatljive materijale.

Renault Scenic E-Tech

Kontrolna tabla je preneta sa Megana E-Tech, uključujući digitalnu instrument tablu od 12,3 inča i ekran osetljiv na dodir od 12 inča koji ima infotainment OpenR Link baziran na Androidu. Oprema uključuje do 30 ADAS-a, dok četiri Multi-Sense režima (Comfort, Sport, Eco i Perso) utiču i na unutrašnje osvetljenje.

Tu je i novi Solarbay panoramski stakleni krov sa tehnologijom AmplySky. Staklo može da ide od potpuno providnog do neprozirnog, podeljeno na dva segmenta za putnike na prednjem i zadnjem delu. Prema Renaultu, izostavljanje mehaničke roletne ima prednosti uštede težine i dodaje 30 mm dodatnog prostora za glavu.

Renault Scenic E-Tech

Renault Scenic E-Tech ima CMF-EV arhitekturu kao i Megane E-Tech i Nissan Ariya. Prilikom lansiranja, model će biti dostupan u nekoliko verzija. Početni Scenic E-Tech dobija električni motor sa 125 kW/170 KS i 280 Nm obrtnog momenta kao i bateriju od 60 kWh koja omogućava WLTP domet od 418 km. Top varijanta će dobiti snažniji električni motor sa 160 kW/218 KS i 300 Nm obrtnog momenta, uz veću bateriju od 87 kWh za 610 km dometa.

Asortiman Scenic E-Tech će uključivati tri nivoa opreme; početni Techno, sportski i premijum Espirit Alpine i top varijantu Iconic. EV takođe dobija jedinstvene zvuke (upozorenje za pešake i zvučni niz dobrodošlice) kreirane u saradnji sa kompozitorom elektronske muzike Žan-Mišel Žarom.

U paleti je šest boja: Flame Red, Midnight Blue, Diamond Black, Shadow Grey Glossy, mat Shadow Grey (za Esprit Alpine paket) i Pearl White. U zavisnosti od paketa, krov i stubovi mogu da budu u kontrastnoj boji Diamond Black ili Shadow Grey.

Lansiranje Renault Scenica E-Tech na tržište u Evropi je planirano za početak 2024. Cene će biti objavljene kasnije, dok će se proizvodnja odvijati u fabrici u Douaiju u Francuskoj, koja je deo ElectriCity postrojenja Renault Grupe.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs







čitanja : 2361



Komentari