home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

2024 Mazda2 Hybrid

28 Sep 2023 - 11:00 Noviteti Link
Mazda2 Hybrid

Mazda je za modelsku godinu 2024 pripremila modifikovano izdanje Mazde2 Hybrid (blizanac Toyote Yaris), koja sada dolazi sa doteranim eksterijerom i nekoliko tehnoloških unapređenja.

Mazda2 Hybrid

Pre svega, u Mazdinom Evropskom dizajnerskom studiju su delimično izmenili izgled Mazde2 Hybrid. Vrata, blatobrani, svetla, hauba, krov i stakla se još uvek dobijaju od Toyote Yaris, ali Mazda2 Hybrid sada ima jedinstveni prednji branik i elemente na vratimaa prtljažnika. Nova maska i otvori daju Mazdin osećaj kod spoljašnjeg dizajna.

Mazda2 Hybrid

U unutrašnjosti Mazda2 Hybrid dobija digitalnu instrument tablu od 12.3 inča, head-up displej i veći ekran osetljiv na dodir od 10.5 inča za infotainment, koji dolazi kao standardn u top opremi Homura Plus, zajedno sa panoramskim krovom i dvozonskom kontrolom klime. Osnovna oprema Prime-line dolazi inače sa 9.0-inčnim infotainment sistemom.

Mazda2 Hybrid

U vezi dimenzija, automobil je dugačak 3940 mm, širok 1745 mm i visok 1500 mm, dok su točkovi od 15 do 17 inča.

Mazda2 Hybrid

Elektrifikovani pogon raspolaže sa 85 kW/116 KS i 169 Nm obrtnog momenta, iz kombinacije 1,5 litarskog trocilindričnog benzinca i jednog električnog motora. Snaga se prenosi na prednju osovinu preko CVT menjača, dok litijum-jonska baterija omogućava automobilu da često vozi u EV režimu u urbanim sredinama.

Potrošnja goriva u WLTP kombinovanom ciklusu je procenjena na 3,8-4,0 l/100 km, sa emisijom CO2 od 87-97 g/km u zavisnosti od točkova. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 9,7 sekundi i ima najveću brzinu od 175 km/h.

2024 Mazda2 Hybrid će se nuditi sa izborom od sedam boja, a to su Lunar White, Northern White Pearl, Stormy Silver, Lead Grey, Opera Black, Formal Red i Glass Blue.

Mazda za sada nije objavila cene za ovu doteranu "dvojku", ali se može očekivati da će biti nešto skuplja nego ranije.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1083



Komentari