home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferrari 296 Challenge

19 Okt 2023 - 16:22 Noviteti Link
Ferrari 296 Challenge

Zbog debija u Evropi i Severnoj Americi u sezoni 2024, 296 Challenge uvodi niz novih karakteristika u odnosu na Ferrari 488 Challenge Evo i, u određenim aspektima, predstavlja revolucionarni dizajn.

Novi Ferrari 296 Challenge je otelotvorenje nove inovativne filozofije koja je dovela do dalekosežnog rada na drumskom automobilu kako bi se optimizovale njegove specifikacije za upotrebu na stazi. I u pogledu performansi i konzistentnosti kruga tokom trke, 296 Challenge prepisuje parametre serije Propetog konjića, nudeći rešenja koja blisko odražavaju specifikacije 296 GT3, koji je debitovao ove sezone.

Ferrari 296 Challenge

Izveden od 296 GTB, 296 Challenge uvodi značajne modifikacije na agregatu, aerodinamici i dinamici vozila, a sve ima za cilj da garantuje maksimalne performanse na stazi. To je prvi automobil u istoriji šampionata koji je pokretan motorom V6 od 120 stepeni: novi model ima twin turbo motor od 2992 kubika bez hibridne komponente, izbor koji je takođe napravljen za 296 GT3. Motor oslobađa 700 KS sa maksimalnim obrtnim momentom od 740 Nm, što rezultira da 296 Challenge postavlja novi rekord za segment sa odnosom snaga/zapremina od 234 KS/l.

Ferrari 296 Challenge

Aero paket Ferrarija 296 Challenge donosi cifre potisne sile bez presedana u istoriji serije pojedinačnih proizvođača, obezbeđujući maksimalnu efikasnost u svim uslovima. U stvari, 296 Challenge generiše više od 870 kg potisne sile pri 250 km/h sa spojlerom u svom maksimalnom napadnom uglu.

U automobilu je debitovao ABS EVO Track, specifična adaptacija inovativnog sistema koji je prvi put uveden na 296 GTB. Sa dodatkom novih CCM-R PLUS kočionih diskova, poboljšane su i performanse i konzistentnost kočenja. Nove, posebno razvijene Pirelli gume od 19 inča su takođe dale značajan doprinos upravljisvosti i performansama automobila.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 523



Komentari