
Alfa Romeo u svojoj ponudi ima novu specijalnu seriju pod nazivom Tributo Italiano, koja je predviđena za sve modele u njihovoj paleti.
Serija odaje počast italijanskom poreklu brenda sa vizuelnim detaljima, služeći kao nova top ponuda.


Tributo Italiano verzije modela Tonale, Giulia i Stelvio su ekskluzivno dostupne u tri boje (Rosso Alfa, Verde Montreal i Bianco Alfa), koje predstavljaju boje italijanske zastave. Donji komplet u boji karoserije je predstavljen po prvi put u kompaktnom SUV-u Tonale, dodajući sportski stil u kombinaciji sa Dark Miron akcentima.

Svaki model dobija jedinstveni set aluminijumskih felni (19 inča za Giuliju, 20 inča za Tonale i 21 inča za Stelvio), dok ostali detalji eksterijera uključuju crni krov, crvene Brembo kočione čeljusti i poklopce retrovizora sa italijanskom zastavom.


U unutrašnjosti su crna kožna sedišta sa crvenim detaljima na šavovima i perforaciji, kao i specijalnim vezom na naslonima za glavu. Crveni šavovi su i na instrument tabli, centralnoj konzoli i panelima vrata. Tonale Tributo Italiano dodaje i efekat karbonskog stila.

Tributo Italiano je pozicioniran na vrhu linije svakog modela, ostavljajući po strani Quadrifoglio modele koji su fokusirani na performanse, tako da je oprema veoma bogata.


Standardne karakteristike uključuju dvozonski klima-uređaj, grejani volan, aluminijumske detalje, ambijentalno osvetljenje, grejana i ventilisana prednja sedišta, hands-free električna prtljažna vrata (Stelvio i Tonale) i Harman Kardon audio sistem sa 14 zvučnika.
Opcije pogona za Giuliju i Stelvio Tributo Italiano uključuju 2,0 litarski turbo benzinac sa 206 kW/280 KS i 2,2 litarski turbo dizel sa 154 kW/210 KS. Oba su spojena sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Alfa Romeo takođe nudi opciju slabijeg 2,2 litarskog turbo dizela sa 118 kW/160 KS, uz pogon na zadnje točkove.
Tonale Tributo Italiano je dostupan sa snažnijom verzijom 1,5 litarskog blago hibridnog benzinca sa 118 kW/160 KS ili Q4 Plug-in hibridom sa kombinovanom snagom od 206 kW/280 KS.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs