home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Huracan STJ

Lamborghini prikazuje Huracan STJ, ograničenu seriju od deset jedinica i poslednju proslavu supersportskog automobila opremljenog V10 motorom.

Atmosferski V10 motor je simbol istorije Automobili Lamborghinija, doprinoseći uspehu porodice Huracan prvi put predstavljene 2014. godine, a koja će do kraja godine biti zamenjena potpuno novim supersportskim automobilom opremljenim novim hibridnim pogonom.

Sa dizajnom baziranim na Huracanu STO, novi Huracan STJ predstavlja vrhunac performansi postignut u istoriji porodice Huracan, zahvaljujući uvođenju ekskluzivnog paketa dizajniranog da dodatno poboljša trkački duh Huracana STO.

STJ je skraćenica za Super Trofeo Jota: Super Trofeo odaje počast šampionatu Lamborghinija, osnovanom 2009. godine, dok se Jota odnosi na dodatak J FIA pravilnika koji postavlja specifikacije trkačkih automobila i dugu tradiciju Lamborghinijevih modela razvijenih za staze, počev od Miure SVJ.

Lamborghini Huracan STJ

Huracan STJ se ističe svojim namenskom aerodinamičkim paketom koji su razvili tehničari Lamborghini Squadra Corse, koristeći znanje stečeno tokom deset godina u vrhu takmičenja Gran Turismo. Sofisticirana aerodinamika STO dodatno je poboljšana dodatkom dva potpuno nova aerodinamička dodatka od ugljeničnih vlakana, dok je ugao zadnjeg krila povećan za 3° u poređenju sa serijskim modelom kako bi se obezbedilo povećanje aerodinamičkog opterećenja za 10%, dok je automobil i dalje savršeno izbalansiran.

Kao i STO, Huracan STJ isporučuje maksimalnu snagu od 640 KS pri 8000 o/min i obrtni moment od 565 Nm (pri 8000 o/min) kontrolisan sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (LDF - Lamborghini Doppia Frizione), u kombinaciji sa pogonon na zadnjim točkovima.

Mehaničko prianjanje je značajno povećano setom od četiri podesiva trkačka amortizera, koji zamenjuju standardne aktivne komponente. Posebne karakteristike amortizera omogućavaju održavanje optimalne dinamičke kontrole automobila i povećanje preciznosti upravljanja.

Da bi se maksimizirala dinamika vožnje, razvijene su specijalne gume Bridgestone Potenza Race, napravljene sa specifičnom mešavinom visokog prianjanja i ugrađene na 20-inčne felne.

Ove tehničke karakteristike su omogućile poboljšanje za više od jedne sekunde na stazi tehničkog centra Nardo u poređenju sa Huracanom STO.

Sportski karakter i ekskluzivnost automobila se takođe ogledaju u estetici, sa dve različite konfiguracije i opcijama boja koje je dizajnirao Lamborghini Centro Stile. Prva konfiguracija kombinuje karoseriju Grigio Telesto (siva) u kombinaciji sa Nero Noctis (crnim) krovom i Rosso Mars (crvenim) i Bianco Isi (belim) detaljima, dok kabinu karakterišu Nero Cosmus (crna) alkantara sedišta sa kožnim detaljima i kontrastom Roso Alala (crvenim) šavovima. Druga konfiguracija ima karoseriju Blu Eliadi (plava) sa Nero Noctis (crnim) krovom i Rosso Mars (crvenim) i Bianco Isi (belim) detaljima. Obe verzije takođe imaju specijalnu, numerisanu ploču od ugljeničnih vlakana sa oznakom „1 of 10“. Pored toga, postoji mogućnost dodavanja posebne pločice na strani suvozača prema uputstvima kupca.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1236



Komentari