
Da bi podstakao interesovanje kupaca za krosover Evos, Changan-Ford mu je sada u Kini promenio naziv u Mondeo Sport, naglašavajući tako svoje bliske veze sa Mondeo limuzinom.
Prošle su tri godine od debija Evosa u aprilu 2021., ali Ford ovu priliku nije iskoristio da promeni dizajn spoljašnjosti za Mondeo Sport. Jedine razlike su Mondeo natpis na vratima prtljažnika, Sport oznake i bogatija paleta boja uključujući žutu nijansu sa Mustanga Mach-E.

Mondeo Sport je dugačak 4920 mm, što ga čini 15 mm kraćim u poređenju sa limuzinom sa četvoro vrata. Dva modela dele isto međuosovinsko rastojanje od 2945 mm, ali Mondeo Sport je nešto viši sa klirensom od 168 mm.

Unutrašnjost je takođe u velikoj meri preneta, sa digitalnom instrument tablom od 12,3 inča i 4K ekranom osetljivim na dodir od 27 inča koji koristi Fordov SYNC+ 2.0 sistem. Prtljažnik krosovera ima kapacitet od 527 litara odnosno 1550 litara kada su sedišta preklopljena.

Hibridni pogon, koji je ranije bio rezervisan za Mondeo limuzinu, konačno je stigao do ovog krosovera. Sastoji se od 2,0 litarskog turbo četvorocilindričnog EcoBoost benzinca i jednog električnog motora, što rezultira kombinovanom snagom od 227 kW/309 KS. Snaga se prenosi na prednje točkove preko CVT menjača.

Prema Fordu, CLTC domet vožnje hibridnog Mondeo Sporta je do 915 km sa punim rezervoarom.
Mondeo Sport će uskoro biti dostupan za naručivanje u Kini, nakon njegovog debija na Međunarodnom sajmu automobila u Čongkingu. Cene počinju od 209.800 juana (26.900 evra) za obični Mondeo Sport i od 229.800 juana (29.465 evra) za ST-Line opremu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs