home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alfa Romeo Junior Veloce

Alfa Romeo je saopštio da Junior Veloce EV u stvari ima 207 kW/280 KS, u odnosu na prvobitno navedenih 177 kW/240 KS.

Kompanija je naime objavila revidirane specifikacije za Junior Veloce EV nakon što se završio program dinamičnog razvoja. Prema Alfa Romeu, „testovi su pokazali da je izlazna snaga električnog motora 280 KS, što je u skladu sa performansama modela Giulia, Stelvio i Tonale Veloce. Kompanija je takođe otkrila i brojke koje se tiču obrtnog momenta, a koji iznosi 345 Nm.

Alfa Romeo Junior Veloce

U početku se očekivalo da će Junior Veloce deliti svoj električni motor sa blisko povezanim Abarthom 600e i Lancijom Ypsilon HF. Ostaje da se vidi da li će Abarth i Lancia takođe poboljšati performanse svojih modela nakon dodatnih testova ili će ostati na originalnih 177 kW/240 KS.

Alfa Romeo Junior Veloce

Osim što ima najsnažniji električni motor, Alfa Romeo Junior Veloce takođe ima ogibljenje spušteno za 25 mm u poređenju sa drugim verzijama, i kombinovano je sa Torsen diferencijalom na prednjoj osovini i setom guma od 20 inča.

Sem toga, za upravljanje se kaže da je „najdirektnije u segmentu“, dok kočnice imaju veće prednje diskove od 380 mm. Alfa Romeo tvrdi da sve nadogradnje omogućavaju Junioru da ponudi dinamiku vožnje koja je „vodeća u klasi”, u rangu sa ukinutim Giulietta i Mito hečbekovima.

Sa dužinom od 4170 mm, širinom 1780 mm i visinom od 1500 mm, Alfa Junior spada pravo u evropski B-SUV segment. Duži je 86 mm od Jeep Avengera, isto koliko i Fiat 600, ali je i 134 mm kraći od Peugeot 2008.

Alfa Romeo Junior Veloce

Unutrašnjost dolazi sa digitalnim kokpitom koji se sastoji od dva ekrana od po 10,25 inča. Nekoliko elemenata specifičnih za Alfa Romeo pomažu da se napravi razlika, uključujući grafiku infotainmenta i Cannocchiale digitalnu instrument tablu.

Junior je dostupan sa nivoom 2 ADAS-a, slično njegovim rivalskim subkompaktnim SUV modelima.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3312



Komentari