home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Lamborghini Temerario

Naslednik Huracana po najavama označava značajnu evoluciju u Lamborghinijevoj liniji superautomobila.

Njegovo ime je Temerario ("neustrašivi"), što je naziv koji su mediji još ranije ove godine otkrili u papirologiji za Evropski zavod za intelektualnu svojinu (EUIPO).

Lamborghini Temerario

Šef prodaje i marketinga Federiko Foskini je još ranije najavio da će zamena za Huracan premijerno biti prikazana u avgustu, a zatim je precizirano da je u pitanju 16. avgust i događaj Monterey Car Week u Americi.

Lamborghini Temerario

Pošto nije planiran mehanički povezani Audi R8, Lamborghini je po ranijim informacijama imao slobodu da razvije automobil kao samostalni proizvod, bez ikakvih kompromisa.

Lamborghini Temerario

Ovaj naslednik Huracana će izgubiti atmosferski V10 motor u korist manjeg plug-in hybrid pogonskog sistema, baziranog na novom 4,0 litarskom twin-turbo V8 motoru sa 800 KS i 730 Nm obrtnog momenta.

Lamborghini Temerario

Lamborghini Temerario

Hibridni deo pogona se sastoji od tri motora i baterije.

Jedan od elektromotora se nalazi u sendviču između V8 motora i osmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom i sam proizvodi dodatnih 110 kW/150 KS i 300 Nm obrtnog momenta.

Druga dva elektromotora, smeštena na prednjoj osovini, pokreću prednje točkove i imaju po 82 KS.

Ukupna snaga sistema iznosi 920 KS, pa ubrzanje do 100 km/h traje 2,7 sekundi, dok je najveća brzina 340 km/h.

Lamborghini Temerario

Automobil dakle ima pogon na sva četiri točka (od 20 i 21 inča), ali postoji i funkcija „Drift Mode.“

Lamborghini Temerario

Baterija je kapaciteta 3,8 kWh i Lamborghini kaže da Temerario možete voziti isključivo koristeći prednje električne motore, ali ne navodi EV domet vožnje.

Lamborghini Temerario

Foskini tvrdi da je PHEV V8 objektivno bolji od SUS V8: „Sam paket je mnogo bolji od normalnog SUS automobila. Postoje karakteristike koje ne možete postići ako nemate električni motor [kao što je active torque vectoring]; daje vam priliku da još više iskoristite potencijal motora."

Lamborghini Temerario

Elektrifikacija je neophodna jer čak i Lamborghini mora da ispuni sve strože propise o emisiji izduvnih gasova.

U unutrašnjosti su vertikalni ekran osetljiv na dodir od 8,4 inča i digitalna instrument tabla od 12,3 inča, a ispred suvozača i ekran osetljiv na dodir od 9,1 inča.

Lamborghini Temerario

Lamborghini će za Temerario ponuditi i paket Temerario Alleggerita (sa većim zadnjim krilom, jedinstvenim tretmanima branika i felnama od ugljeničnih vlakana), zaslužan za smanjenje težine od 25 kg u odnosu na standardni Temerario.

Tu je i opcioni Carbon Pack, sa ugljeničnim vlaknima na zadnjem difuzoru, poklopcima retrovizora i bočnim usisnicima vazduha. 

Temerario kreće u prodaju kasnije ove godine ili početkom 2025.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs







čitanja : 1912



Komentari