
Land Rover je otkrio zvanični restomod za klasični Defender, pretvarajući legendarni 4x4 u pravog rivala za Mercedes G-klasu.
Proizveden u Land Rover Classicu, u pitanju je modernizovati klasični Defender koliko je to moguće, sa prerađenom šasijom, enterijerom i eksterijerom.

Pokreće ga JLR-ov atmosferski 5,0 litarski „AJ“ V8 motor sa 405 KS i 515 Nm, a uparen je sa osmostepenim ZF menjačem.
Tu su i Bilstein amortizeri, Eibach opruge i Alcon kočnice.

U unutrašnjosti se ističu prerađena sedišta, oplate na vratima, krovna obloga i kontrolna tabla presvučeni u jednu od pet kožnih opcija. Dostupna su dva kompleta sedišta: jedan daje prednost udobnosti, a drugi, koji obezbeđuje Recaro, nudi sportskiji izgled.

Deo opreme čine i satelitska navigacija, DAB radio i Bluetooth konekcija.
Spoljašnje modifikacije uključuju LED farove i izbor od 16-inčnih ili 18-inčnih aluminijumskih felni. Nudi se i nekoliko dodataka, uključujući bočne stepenice, merdevine i LED reflektore.

Land Rover će takođe ponuditi boje po želji, omogućavajući kupcima da upare boju svog automobila sa svime što žele.
Cene za Defender V8 počinju od 190.000 funti (bez PDV-a), koliko košta model 90 sa četiri sedišta. Veći 110 sa pet sedišta košta od 199.000 funti, a sedmosed od 204.000 funti (takođe bez PDV-a). Svaki će biti baziran na Defenderu proizvedenom između 2012. i 2016. i nabavljen od strane samog Land Rovera.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs