home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Bigster

Dačija je počela sa prodajom svog najvećeg modela „bigster“ koji bi uskoro trebalo da stigne i na srpsko tržište. Najverovatnije već za Salon automobila u Beogradu, od 20. do 26. marta. Veliki SUV u matičnoj Rumuniji košta 23.000 evra, dok je u Nemačkoj cena 23.990, u Španiji 24.590 i Francuskoj 24.990 evra.

Dacia Bigster

Očekuje se da će „bigster“ da bude hit na većim evropskim tržištima i već je vruća tema u Nemačkoj, navodi Sportal.blic.rs. Naime, čak i najskuplja verzija „bigstera“ (30.590 evra) je i dalje dosta jeftinija od baznog „folksvagen tiguana“ (38.000 evra). Tako je i planirano - da „bigster“ bude jeftinija alternativa SUV modelima iz C segmenta, ne i direktan konkurent. Robustan i moderan, sa jednostavnim, ali upečatljivim linijama, „bigster“ je dugačak 4,57 metara i nudi prostranu unutrašnjost.

Dacia Bigster

Ali, hajdemo da napravimo korak unazad. Za osnovnu cenu dobijate „bigster“ sa trocilindričnim 1,2-litarskim benzinskim motorom od 140 KS i šestostepenim ručnim menjačem. Za samo 100 evra više (od 24.090 evra) u Nemačkoj se dobija TNG verzija.

Osnovna oprema nosi naziv „Essential“, a svetla standardno dolaze sa LED tehnologijom. SUV ima točkove od 17 inča, crne i sive krovne šine i električne spoljašnje retrovizore, koji su takođe grejani. Vozač gleda u digitalni brzinomer od sedam inča, a ekran osetljiv na dodir za infotainment meri 10,1 inča. Pomoć pri kretanju uzbrdo je standardna.

Dacia Bigster

Za 1.000 evra više, dostupna je oprema "Expression". „Bigster“ je opremljen LED svetlima za maglu, električnom parking kočnicom i senzorom za kišu. Postoji i dodatni prostor za odlaganje zahvaljujući pretincu na centralnoj konzoli i duplom podu prtljažnika sa rekordnom zapreminom od 667 litara. Zahvaljujući "Easy Fold", drugi red sedišta se može preklopiti pritiskom na dugme.

Dacia Bigster

Uz paket „Expression“ dostupna su i druga dva motora. Tačnije, verzija sa pogonom na sve točkove od 130 KS (1.2 TCe motor) i potpuni hibrid. Sa 155 KS i 170 Nm obrtnog momenta, ovaj motor pruža snagu i fleksibilnost za svakodnevnu vožnju.

Sledeći viši nivo opreme, "Journey", ima veće točkove od 18 inča i veći ekran za vozača (deset inča). Inače, tu su uglavnom karakteristike vezane za udobnost: prtljažnik se otvara električno, automobil se može otvoriti i pokrenuti bez ključa, a vozačevo sedište je elektro podesivo. Vrhunski model "Extreme" može se prepoznati po detaljima u boji bakra, električnom staklenom krovu, presvlake koje se mogu obrisati... Prve isporuke se očekuj u maju.

Izvor: Sportal.blic.rs

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Dacia



čitanja : 22233



Komentari