home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Renault Trafic, Estafette & Goelette

Tri električna laka privredna vozila za novo doba

Marka će ponuditi kompletnu paletu fleksibilnih i prilagodljivih proizvoda, konstruisanih na arhitekturi SDV (Software Defined Vehicle - vozila definisana softverom) koju je rezvila firma Ampere. LGV trio će se proizvoditi u Francuskoj, a stižu 2026.

Renault je predstavio tri nova modela lakih privrednih vozila: Estafette, Goelette i Trafic. Sva tri modela su rezultat saradnje s Flexisom, firmom koju su zajedno osnovali Renault Grupa, Volvo Grupa i CMA CGM Grupa. Nova ponuda 100 posto električnih kombija E-Tech je osmišljena da ispuni čitav spektar zahteva poslovnih korisnika.

Bazirani na novoj 'skateboard' platformi i arhitekturi vozila definisanog softverom, ovi kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagodljivim rešenjima koja energetsku i tehnološku tranziciju čine lakšom.

Nova plaforma označava veliki iskorak u pogledu dizajna inteligentnih vozila. Fleksibilna je, ergonomična i povezana, s gotovo neograničenim mogućnostima prilagođavanja, smanjuje upotrebe troškove te garantuje visok nivo bezbednosti i efikasnosti.

Svako od tri vozila je posebno na svoj način i namenjeno za tačno određene potrebe.

Renault Trafic E-Tech electric: savremen i funkcionalan dizajn

Proizveden u 2,5 miliona primeraka od 1980., Renault Trafic sada s četvrtom generacijom nastavlja putem uspeha.

Renault Trafic E-Tech electric

Trafic E-Tech electric ima savremene proporcije i dizajn jednovolumena, čistog i dinamičnog profila. Ima i kraći prednji prepust i produženo međuosovinsko rastojanje, s točkovima gurnutim u uglove karoserije u korsit najvećeg mogućeg povećanja prostora u unutrašnjosti, pri čemu zadržava krug okretanja kakav ima Renault Clio.

Budući da je visok manje od 1,9 m, lako ga je parkirati u javnoj garaži.

Na njemu je primenjen Renaultov novi dizajnerski jezoik u kojem preovlađuju fluidne, isklesane linije.

Centralni element na prednjem kraju, kombinovano osvetljenom gornjom trakom, naglašava izrazito tehnološki aspekt vozila, dok bočna dnevna svetla dodatno potvrđuju njegov moderan karakter. Na sredini trake se smestio osvetljeni logotip koji, osim što privlači poglede, svedoči o apsolutnoj posvećenosti detaljima.

Na bočnim stranama se ističe linija koja sugeriše dinamičnost, stvarajući vizuelni efekat koji pojačava utisak kretanja i energije, čak i kada vozilo miruje.

Renault Trafic E-Tech electric

Zadnji deo se odlikuje povišenom linijom u ravnini s bočnim prozorima te naglašeno zakrivljenim, asimetričnim zglobnim vratima i spojlerima s deflektorima koji poboljšavaju aerodinamičnost. Zadnja svetla imaju jedinstveni trodimenzionalni svetlosni potpis zbog kojeg čitavo vozilo deluje posebnije i elegantnije.

Utisku robusnosti i prikladnosti za intenzivnu svakodnevnu upotrebu posebno doprinose zaštite donjeg dela karoserije od zrnastog crnog materijala, prednji i zadnji branici te donji delovi vrata.

Renault Goelette E-Tech electric: svestrano vozilo

Goelette, istorijsko Renaultovo lako privredno vozilo, na puteve je stiglo 1956. godine i na njima se zadržalo 10 godina. Čvrst, robustan i kao stvoren za prerade, bio je jedan od najpopularnijih kombija za flote i mala preduzeća s posebnim zahtevima.

Renault Goelette E-Tech electric

Renault Goelette E-Tech electric uspešno odgovara na najrazličitije potrebe, a kupcima je dostupan u tri karoserijske verzije koje nude mogućnost raznovrsnih prerada: šasija s kabinom, furgon i kiper.

Kao vozilo nove generacije, Goelette E-Tech electric u celosti koristi prednosti fleksibilne, domišljate arhitekture. U tom smislu, baš kao i Trafic E-Tech electric, može da se pohvali proporcijama prednjeg kraja savršeno uravnoteženim uz pomoć B-nosača.

Renault Goelette E-Tech electric

Na zadnjem delu nema posebne opreme jer je osmišljen za gotovo sve vrste ugradnji i prilagođavanja: njegovi strukturni delovi su prikladni za ugradnju hladnjače ili bilo kakvu drugu preradu prilagođenu specifičnim zahtevima korisnika.

Pozadi ima funkcionalna i elegantna svetla koja dodatno naglašavaju celokupni dizajn vozila.

S verzijama koje imaju stepenicu ili ne, Goelette E-Tech electric je stvoren tako da se prilagodi svim situacijama, nudeći praktičnost i savremenost.

Renault Estafette E-Tech electric: stvoren za moderne gradove

Estafette E-Tech electric, moderna interpretacija čuvenog Renaultovog kombija iz 1960-ih, prilagođen je zahtevima savremene gradske logistike.

Renault Estafette E-Tech electric

Od 1959. do 1980. je proizvedeno više od pola miliona primeraka modela Estafette, a njegovo opšte poznato ime je simbol privrednog vozila brojnih generacija.

Na njegov dizajn je uveliko uticao Renault Estafette Concept, predstavljen u septembru prošle godine.

Renault Estafette E-Tech electric

Dugačko 5,27 m i široko 1,92 m, ovo kompaktno vozilo se s lakoćom kreće u gradovima. Budući da je visoko 2,6 m, osobe visine do 1,9 m mogu da se bez teškoća kreću od kokpita do teretnog prostora i obratno.

Kao i Trafic E-Tech electric, izuzetno se lako upravlja, omogućavajući vozaču da se probije kroz uske uličice i gusto naseljena urbana područja.

Estafette E-Tech electric je dizajniran po uzoru na Trafic E-Tech electric pa se tako može pohvaliti trodelnim panoramskim vetrobranskim staklom koje poboljšava vidljivost, bezbednost i udobnost. Njegov savremeni prednji kraj odlikuje poseban svetlosni potpis: svetlosna traka precizno je poravnata s dnevnim svetlima, a sve da bi se naglasio tehnološki aspekt vozila. Logotip marke Renault obogaćuje skladnu celinu daškom ozbiljnosti i elegancije.

Neke karakteristike Estafette E-Tech electric su posebno prilagođene za upotrebu u gradovima, kao što su klizna bočna vrata. Zbog veće ergonomičnosti, bočne stepenice s obe strane vozila olakšavaju ulazak i izlazak.

Zadnja rolo vrata, izrađena u jednom komadu, optimizuju utovarni prostor, dok stepenice od nerđajućeg čelika naglašavaju robustan, tehnološki napredan karakter vozila.

Zahvaljujući zaštitama gornjeg i donjeg dela karoserije od zrnastog crnog materijala, vozilo deluje niže, savremenije i dinamičnije. Upotrebom crnog materijala takođe se naglašava otpornost karoserije te se obezbeđuje zaštita pri intenzivnoj upotrebi u gradovima.

Vozila iz nove ponude će se proizvoditi u fabrici u Sandovilu u Francuskoj, a na tržište bi trebalo da stignu 2026. godine. Više informacija biće poznato u narednim mesecima.

Izvor: Tportal.hr / Renault



čitanja : 417



Komentari