

Trailseeker više liči na karavan nego na SUV, a koristi isti jezik dizajna kao Solterra. Prvi detalji otkrivaju da je Trailseeker oko 25 mm viši i 150 mm duži od manje Solterre.

Trailseekerova postavka sa dva elektromotora isporučuje 280 kW/380 KS, što je dovoljno da od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stigne za oko 4,4 sekunde.

Baterija od 74,7 kWh postavljena ispod poda (ali i dalje omogućava istih 211 mm klirensa kao Solterra) pruža više od 260 milja (418 km) dometa sa jednim punjenjem.
Potvrđen je i kapacitet vuče od 1590 kg, dok sistem režima vožnje X-Mode uključuje podešavanja za sneg/prljavštinu i duboki sneg/blato.
U kabini se nalazi ekran osetljiv na dodir od 14 inča, najveći ikada ugrađen u Subaru.
Subaru još nije objavio sve specifikacije, ali se to očekuje u narednim nedeljama.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs