

Ukratko, to je novi CLA sa dužim međuosovinskim rastojanjem koji je kreiran specijalno za kinesko tržište. To u praksi znači da je dugačak 4763 mm (+ 40 mm) i da ima međuosovinsko rastojanje od 2865 mm (+ 40 mm), sve u korist putnika pozadi.

Automobil ima digitalnu instrument tablu od 10,25 inča, infotainment sistem od 14 inča i displej ispred suvozača od 14 inča. Oni su dobili jedinstvenu verziju MB.OS-a. Kako je kompanija objasnila, MBUX virtuelni asistent koristi lokalni glasovni talenat, kao i DouBao AI agent iz ByteDance-a. Tu je i podrška za navigaciju i bazu podataka specifična za kineske kupce.

Elektromotor je postavljen pozadi i raspolaže sa 200 kW/272 KS. Automobil takođe ima arhitekturu od 800 volti, kao i CLTC domet do 866 km. Kada je baterija prazna, brzi punjač od 320 kW DC može da isporuči 370 km dometa za samo deset minuta.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs