
Startuje po ceni od 98.000 evra, ali umesto šestocilindričnog motora kakav je u drumskom modelu M2, ovaj novi M2 Racing pokreće četvorocilindrični 2,0 litarski turbo motor.

M2 Racing raspolaže sa 230 kW/313 KS i 420 Nm obrtnog momenta, postiže više od 270 km/h, a jedini dostupni menjač je sedmostepeni automatski ZF sa BMW M Motorsport softverom.

Automobil ima mehaničku blokadu diferencijala sa odvojenim hlađenjem, BMW M kočnice, KW amortizere koji se ne podešavaju, LED farove, prednji spliter, lagani krov...
BMW završava eksterijer sa U300 Alpine White III bojom.

Unutra, automobil ima DMSB-sertifikovani sigurnosni kavez koji je u skladu sa najnovijim FIA propisima. Takođe ima Sabelt GT-AM sigurnosno sedište i aparat za gašenje požara. Automobil čak ima i klima uređaj, a dolazi sa stvarima koje biste očekivali od trkačkog automobila, poput BMW M Motorsport specifičnih režima vožnje i podesivog ograničivača brzine u boksu.
Dodatne opcije između ostalog uključuju zadnje krilo, vozačko sedište Sabelt GT-Pro, sistem vazdušne dizalice, svetlo za startni broj, paket suvozačkog sedišta, prekrivač za automobil i M Motorsport nalepnice.
„Automobil je pristupačan, a istovremeno nudi trkačkim timovima i vozačima beskompromisne performanse, izdržljivost i čisto zadovoljstvo u vožnji“, rekao je izvršni direktor BMW M-a, Fransiskus van Mel. BMW kao pozitivnu prednost navodi niže operativne troškove automobila zbog toga koliko je usko povezan sa serijskim automobilom.
M2 Racing će se pojaviti na stazi od 2026. Prodaja počinje u junu ove godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs