
Za sada je saopšteno da će se nuditi benzinska i potpuno električna verzija (J5 EV), pri čemu će ova potonja imati domet od oko 400 km.
Poznato je i da će J5 EV koristiti istu platformu kao Omoda E5, tako da će verovatno imati i isti pogonski sklop. To uključuje bateriju od 61,1 kWh, prednji e-motor od 204 KS i maksimalnu brzinu punjenja od 80 kW.

Najavljena je i benzinska verzija J5, koja će verovatno koristiti 1,6 litarski turbo motor i osmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom iz Omode 5.

Takođe, kasnije bi mogla da se pojavi i hibridna verzija, ali detalja o tome za sada nema.

J5 EV ima i drugačiji prednji deo u odnisu na benzinsku varijantu, dok su unutra veliki ekran osetljiv na dodir koji se uliva u centralnu konzolu, tanka instrument tabla i dvokraki volan.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs