
Kako se kaže u saopštenju, D-Max EV obećava alternativu sa nultom emisijom, a da se pritom ne žrtvuje robusnost i praktičnost po kojoj je D-Max poznat. Vizuelno se D-Max EV tek malo razlikuje od verzije sa SUS motorima pa su spoljašnje promene suptilne, uglavnom ograničene na oznake specifične za električna vozila i odsustvo izduvne cevi.

Priključak za punjenje je smešten na isto mesto gde se obično nalazi poklopac za gorivo, zadržavajući poznati raspored za korisnike. Za svoj debi, Isuzu je prikazao D-Max EV u jedinstvenoj Norveškoj plavoj boji, uparenoj sa crnim akcentima i odgovarajućim 18-inčnim aluminijumskim felnama.

Električni pikap će biti lansiran sa dva nivoa opreme, a kupci će moći da biraju između Extended Cab i Double Cab karoserijskih varijanti.
D-Max EV pokreću dva elektromotora sa kombinovanih 140 kW/190 KS i 325 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem sistema stalnog pogona na sva četiri točka.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10,1 sekundu, dok je maksimalna brzina nešto više od 129 km/h.
Električni D-Max raspolaže sa nosivošću od preko 1.000 kg i vučnom snagom od 3,5 tona, što je u rangu sa dizel pikapovima srednje veličine. Terenske vrednosti su podjednako robusne, sa dubinom gaza od 600 mm i klirensom od tla od 210 mm.
Litijum-jonska baterija od 66,9 kWh pruža WLTP domet od 263 km. Brzo punjenje do 50 kW DC omogućava bateriji da se napuni od 20 do 80 procenata za oko jedan sat. Isuzu daje garanciju na bateriju od 8 godina ili 100.000 milja (160.900 km).

Isuzu D-Max EV je imao svoju globalnu premijeru na Sajmu komercijalnih vozila u Birmingemu. Očekuje se da će pretprodaja za tržištu Velike Britanije početi u drugoj polovini godine, a isporuke prvim kupacima su planirane za mart 2026. godine. Isuzu je takođe potvrdio da će ovaj električni kamionet biti ponuđen na odabranim tržištima kontinentalne Evrope, uključujući Norvešku.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs