

441 cm dugačka Rina dobija monokok šasiju od ugljeničnih vlakana i standardno će biti opremljena panelima karoserije od ugljeničnih vlakana. Automobil odlikuje klasični speedster profil, upotpunjen dugačkom haubom, izraženim lukovima i zavodljivim zadnjim delom. Tu su i zatamnjena prednja svetla, kompaktni retrovizori, istaknuti zadnji spojler, kao i kružna LED zadnja svetla.

Automobili Mignatta je za Rinu predvideo atmosferski V8 motor postavljen iza putničkog prostora. On će biti uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, zadnjim pogonom i diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem kako bi se pružilo iskustvo vožnje stare škole.

Tu je i Brembo kočioni sistem sa diskovima od 360 mm napred, dok su pozadi od 350 mm.

Performanse se još uvek ne navode, ali sa težinom od samo 1.000 kg, trebalo bi da ima prilično dobar odnos snage i težine.

Proizvodnja će biti ograničena na samo 30 ručno pravljenih jedinica godišnje, naglašavajući ekskluzivnost ove italijanske kreacije.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs