

Posmatrano spolja, veoma sličan verzijama S i RS, osnovni e-tron GT quattro sa sobom donosi dva elektromotora koji su zaduženi za pokretanje obe osovine. Motori kombinovano proizvode 503 KS i 590 Nm obrtnog momenta, ali se s aktivacijom "launch control" sistema kombinovana snaga kratkotrajno može podići do 585 KS, navodi Klix.ba.

Pomenuti potencijal je dovoljan da Audijev električni Grand Tourismo iz mesta do "stotke" stigne za četiri sekunde i bez posebne zadrške razvije elektronski ograničenih 245 km/h. U poređenju s S verzijom s kojom deli kapacitet baterija, osnovni model je lakši za 30 kilograma, pa njegova masa iznosi 2.254 kilograma.

Smanjenje mase ide u prilog i potrošnji struje, pa e-tron GT quattro s jednim punjenjem baterija (iskoristivih 97 kWh) može preći do 622 kilometra (prema WLTP normama), a na snažnim superbrzim punjačima (320 kW) nakon samo deset minuta punjenja baterije će osigurati energiju za prelazak do 285 kilometara. Na pomenutim punjačima za punjenje od 10 do 80 posto potrebno je samo 18 minuta.

Za osnovni Audi e-tron GT quattro u Nemačkoj treba izdvojiti 108.900 evra, što je za 17.100 evra manje u odnosu na snažniju verziju S, ali i nešto više u odnosu na osnovni Taycan 4 koji košta 107.300 evra.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Audi