home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Giamaro Katla
 
Katla je debitantska kreacija italijanske kompanije Giamaro Automobili, nazvana po najimpozantnijem i najnepredvidljivijem vulkanu Islanda.

Kako se navodi u saopštenju, Katla kanališe neukroćenu energiju i elementarnu snagu. Hiperautomobil u pravom smislu, označava ključni trenutak: prelaz od smele vizije do opipljive, visceralne stvarnosti.

Giamaro Katla

U njegovoj srži kuca 7,0 litarski V12 quad-turbo motor. Sa 1.670 KS pri 8.500 obrtaja i 1.556 Nm obrtnog momenta, on oslobađa nagli krešendo mehaničkih emocija. U svojoj najekstremnijoj konfiguraciji, penje se na 2.157 KS pri 9.000 obrtaja i 2.008 Nm obrtnog momenta, oslobađajući sirovu, visceralnu i prvobitnu snagu.

Jedinstvena arhitektura od 120° snižava težište, a uz raspodelu težine od 42:58 stvara se idealna osnova za instinktivno, precizno upravljanje.

Giamaro Katla

Pogon je na zadnje točkove, a tu je i AMT 7-stepeni menjač sa mehaničkim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem.

Giamaro Katla

U vezi izgleda eksterijera, svaki detalj nosi aerodinamičku nameru, vođenu koeficijentom otpora od 0,33. LED dnevna svetla pojačavaju tehnološko prisustvo, uokvirujući iskustvo prodornom jasnoćom.

Giamaro Katla

Pažnju privlači i zadnje krilo, koje može da podešava visinu i ugao, reagujući na brzinu, putanju i bočne sile. Sistem koji maksimizira potisnu silu kada je potrebno i transformiše se u aerodinamičku kočnicu tokom usporavanja, obezbeđujući nepokolebljivu stabilnost i kontrolu.

Ispod Katle leži monokok od ugljeničnih vlakana, težak samo 170 kg, dok je težina automobila 1450 kg.

Giamaro Katla

Dužina vozila je 4.791 mm, širina 2.027 mm, visina 1.188 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.750 mm, dok su točkovi od 20 i 21 inča (sa gumama Bridgestone Potenza Sport 265/35 ZR20 napred i 345/30 ZR21 pozadi).

Kabina je inspirisana avijacijom, pri čemu "arhitektura kabine obavija vozača svrhom i ergonomskom preciznošću." Centralna konzola, oblikovana kao komandna tabla borbenog aviona, postavlja svaku funkciju na dohvat ruke, u savršenoj harmoniji između instinkta i inženjeringa.

Giamaro Katla

Proizvodnja će se odvijati u Modeni, i to u veoma ograničenim brojkama.

Giamaro Albor

Giamaro Automobili najavljuje i model Albor za koji se kaže da u potpunosti otelotvoruje njihov pionirski duh: stvaranje automobila koji se oslobađaju konvencija i trasiraju nove, slobodne i vizionarske puteve. Ne evolucija onoga što već znamo, već skok napred – izvan granica poznatog.

Giamaro Albor

Ime je inspirisano Albor Tolusom, vulkanom na Marsu – simbolom istraživanja i putovanja izvan poznatog. To je svestan izbor: pogled izvan Zemlje da bi se definisalo ono što ovde još ne postoji.

Giamaro Albor

Njegove proporcije su neortodoksne, ali zavodljive – uzdižu se iznad tradicije da bi definisale novi oblik. Širokih ramena, sa dramatičnim klirensom od tla i arhitektonskim površinama, Albor se ne uklapa ni u jednu kategoriju. On stvara svoje: ultra-performanse sa uzvišenim prisustvom.

Giamaro Albor

Kako se ističe, ovo nije mašina za oprezne - to je za hrabre. Za one koji žele da voze snažnije i žive glasnije.

Giamaro Albor

Ispod svoje dramatične karoserije, Albor deli isti V12 motor i modularni karbonski monokok kao i Katla, pojačavajući Giamarovu kohezivnu viziju performansi vođenih dušom.

Zamišljen kao vanzemaljska vizija performansi i dizajna, Albor odbacuje granice konvencionalnog kako bi prigrlio nepoznato, zaključuje se u saopštenju kompanije.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 122



Komentari