home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Bigster
 
Dacia u svojoj ponudi ima i Bigster Mild Hybrid G 140 s 48-voltnim hibridnim sistemom, koji može da koristi benzin i LPG.

Ispod haube se nalazi 1,2 litarski trocilindrični turbobenzinac, koji je prilagođen za rad na dve vrste goriva. Motoru pri ubrzavanju asistira mali elektromotor, koji napaja litijum-jonska baterija kapaciteta 0,84 kWh.

Crossover ima standardni rezervoar za benzin kapaciteta 50 litara te plinski cilindar skriven ispod poda prtljažnika. Kada su oba rezervoara potpuno napunjena, crossover može da pređe do 1.450 kilometara. Dugme na armaturnoj ploči omogućava brz prelazak s jednog na drugo gorivo, navodi Klix.ba.

Ova verzija Bigstera je opremljena sa 6-stepenim manuelnim menjačem.

Dacia Bigster

Iz Dacije kažu da prosečna potrošnja iznosi 5,8-litara benzina i 7,1 litar LPG-a. Maksimalna brzina je 180 km/h, a snaga se prenosi na prednje točkove. Kada koristi LPG, Bigster emituje prosečno 10 posto manje CO2 u poređenju s nehibridnim benzinskim motorom.

Dacia Bigster

Bigster Mild Hybrid G 140 se prodaje po istoj ceni kao i benzinski Bigster Mild Hybrid 140. Smanjenje emisije CO2 je rezultiralo povoljnijim porezima za zemlje Evropske unije.

U Nemačkoj Dacia za osnovnu verziju Essential traži 23.990 evra. Oprema uključuje manuelni klima uređaj, kameru za vožnju unazad, 7-inčni ekran za vozača te Media Display multimedijalni sistem s 10-inčnim ekranom osetljivim na dodir.

Bolje opremljeni Bigster "Expression" dolazi s dvozonskim automatskim klima uređajem i zadnjim sedištem koje se može podeliti u odnosu 40/20/40, a košta 25.390 evra. Za najbolje opremljene verzije "Journey" i "Extreme" potrebno je izdvojiti 27.290, odnosno 27.490 evra.

Izvor: Klix.ba

Foto: Dacia



čitanja : 1819



Komentari