home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche Macan
 
Proizvođači automobila konstantno usavršavaju baterije električnih automobila. Među predvodnicima elektrifikacije voznog parka je Porsche koji u specijalizovanom centru u Vajzahu analizira i testira baterije svojih modela.

Svi električni automobili imaju sistem upravljanja baterijom koji ne samo da kontroliše isporuku ili potrošnju energije, već i obezbeđuje da temperatura bude ujednačena u svim ćelijama. Međutim, kada se temperatura poveća u jednoj ćeliji, obično se širi na druge te potencijalno može da izazove požar.

Nemačka marka ugrađuje baterije unutar posebno konstruisanog aluminijumskog kućišta koje deluje kao zaštitna barijera, apsorbujući sile, a nakon nedavnog testa, Porsche je objavio brzinu bočnog udara kada bateriju možete otpisati.

Na primeru električnog modela Macan, to se dešava pri brzini od samo 32 km/h, prenosi Jutarnji.hr.

Uprkos savršenoj otpornosti na vremenske uslove i kontroli oštećenja baterije, Porsche ih radije baca u otpad, s uputstvima trgovcima da ih ne otvaraju ni popravljaju. Nemačka marka to opravdava činjenicom da su ‘dugoročne posledice nepoznate, pa je najbolje igrati na sigurno‘.

Veliki problem za kupce koji su u tom slučaju prisiljeni da plate punu cenu nove baterije u iznosu od gotovo 10.000 evra, piše Motor.es.

Izvor: Jutarnji.hr / Motor.es

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Porsche



čitanja : 249



Komentari