

Na prvi pogled, najznačajnija promena ne uključuje dodatnu ponudu, već uklanjanje prethodno dostupne opcije: „bazni V8“ od 653 KS, koji je ranije bio pozicioniran u sredini XM portfolija, sada je ukinut. Umesto toga, ponuda pogonskih sklopova je fokusirana na XM 50e sa rednim šestocilindričnim motorom s jedne strane i XM sa V8 motorom sa dva turbo punjača s druge strane. Kao deo ovog poteza, oznaka „Label Red“ će takođe biti ukinuta u Nemačkoj; umesto toga, XM Label će se koristiti jedinstveno širom sveta.

Baš kao i ranije, vrhunski model se oslanja na kombinaciju V8 motora sa dva turbo punjača od 585 KS i elektromotora od 197 KS. Kombinovana snaga od 748 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta mu obezbeđuju titulu najmoćnijeg serijskog BMW-a svih vremena. Fabrička specifikacija za ubrzanje od 0 do 100 km/h je 3,8 sekundi, a sa M Driver's Package-om moguća je maksimalna brzina od 290 km/h.

BMW XM sada nudi i brže punjenje: Baterija kod plug-in hibrida se može puniti sa do 11 kW.
Tu je i slabija verzija BMW XM 50e, koji nudi elektrifikovani šestocilindrični motor sa sistemskom snagom od 476 KS i 700 Nm, sa ubrzanjem od 0 do 100 za 5,1 sekundu.

XM Label će se nuditi i sa Frozen Tanzanite Blue bojom. Izgled se može dodatno prilagoditi okvirom maske u sjajnoj crnoj boji, a raspored svetla dobrodošlice je takođe ažuriran.
Umesto točkova od 21 inča, točkovi od 22 inča su sada standardni na XM Labelu, a novi točkovi od 23 inča su dostupni kao opcija.

Nova modelska godina za BMW XM donosi nekoliko novih opcija boja za enterijer. Od BMW Individual „Merino“ kožnog enterijera sa ekskluzivnim karakteristikama u Ponoćno plavoj boji do kombinacija crne kože sa enterijerom u boji Vintage Coffee Brown, do elegantnog dvobojnog izgleda Silverstonea i crne.
BMW XM 50e počinje od 133.800 evra, dok je XM Label dostupan u Nemačkoj po ceni od 183.400 evra.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs