

Sve je napravljeno od karbonskog monokoka za koji je OSL-u i njegovim partnerima bilo potrebno oko 3.500 sati da ga u potpunosti dizajniraju. Omogućava „izuzetnu modernu bezbednost“ i tehnologiju, pri čemu ova kabina obećava dobru vidljivost i bolji izlazak i ulazak od konkurencije.

U ponudi su 4,6 i 5,0 litarski šestocilindrični benzinski motori sa 600 KS do 1200 KS, zajedno sa izborom šestostepenog manuelnog ili sedmostepenog sekvencijalnog menjača, kao i potpuna električna varijanta sa 800 KS i baterijama od 80 kWh.

Oba automobila imaju pogon na zadnje točkove, a cilj je ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za oko tri sekunde.

Obe verzije imaju manje od 1000 kg težine. Tačnije, u pitanju je projektovanih 953 kg za električni HF-11 i samo 907 kg za benzinsku verziju.
Sve to ukazuje na ambiciju osnivača OSL-a da HF-11 podare „analognu vožnju koja izaziva osmeh“.


Takođe, za zaustavljanje će se brinuti kočioni sistem sa diskovima 394 mm napred i 390 mm pozadi.

Biće napravljeno samo 25 ovih automobila, od čega 11 sa posebnim Maniac paketom, dok cene kreću od 1,85 miliona dolara.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs