
Kako podseća Carscoops, detalji su se prvi put pojavili kada je Tesla podneo zahtev za lokalnu prodajnu dozvolu za ovu varijantu. Očekuje se da će ova nova verzija ponuditi najduži domet vožnje od bilo kog Modela 3 do sada.

Novi detalji su došli preko kineskog Ministarstva industrije i informacionih tehnologija (MIIT). Za početak, novi model će se prodavati isključivo u verziji sa pogonom na zadnje točkove. Međutim, dok aktuelni početni model sa zadnjim pogonom u Kini ima malu litijum-gvožđe fosfatnu (LFP) bateriju od 62,5 kWh od CATL-a, Model 3+ koristi skuplju NMC bateriju od LG-a.
Tesla već prodaje Model 3 sa NMC baterijom u Kini, verziju sa dugim dometom, ali taj model je dostupan samo sa pogonom na sva četiri točka. Opremljen je baterijom od 78,4 kWh i pruža domet od 753 km prema CLTC standardu. Kombinovanjem gustine energije NMC baterije sa efikasnošću jednog motora i pogona na zadnje točkove, očekuje se da će Model 3+ još više produžiti svoj domet.
Ostaje da se vidi da li će Model 3+ koristiti potpuno istu bateriju od 78,4 kWh kao i verzija sa dugim dometom na sva četiri točka, ali je to verovatno.
Nezvanično, Model 3+ bi trebalo da ponudi domet od oko 800 km na CLTC ciklusu, što je jednako verziji Xiaomija SU7 sa najdužim dometom.
Očekuje se da će Model 3+ biti predstavljen u narednim mesecima i da će tada biti dostupno više detalja.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs