

Kupci će uskoro moći da voze uspešni kompaktni Opelov SUV kao potpuno električnu visokoperformansnu GSE verziju, čineći svakodnevni život u pokretu izvanrednim, najavljuje kompanija. Baš kao i ranije predstavljena Mokka GSE Rally, i nova Mokka GSE koristi pionirska dostignuća i iskustvo kompanije u električnom reliju.

„Tokom razvoja Opel Mokke GSE Rally, brzo nam je postalo jasno da ne želimo da ovaj neverovatan osećaj rezervišemo samo za profesionalce u motosportu. Kupci Opela bi takođe trebalo da budu u mogućnosti da uživaju u ovom posebno snažnom, direktnom i beskompromisnom iskustvu vožnje. Zato Mokku GSE stavljamo u serijsku proizvodnju“, rekao je potpredsednik Opela za aktuelne proizvode, Mark Fecer.

Pažnju privlače i ključni tehnički podaci: 207 kW/280 KS, 345 Nm obrtnog momenta i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi.

Kao što se i očekivalo, poseduje istu litijum-jonsku bateriju od 54 kWh, ali sa smanjenim dometom u poređenju sa konvencionalnim verzijama: sertifikovana je za do 336 kilometara WLTP standarda. Svemu tome se dodaje specifično podešavanje upravljača, kočnica i tri režima vožnje: Eco, Normal i Sport.

Mokka GSE takođe deli mnoge komponente i karakteristike sa Mokkom GSE Rally. To uključuje snažne performanse, kao i direktne povratne informacije od vozila i osećaj da se Mokka GSE „drži puta“. Detalji inspirisani relijem naglašavaju beskompromisni izgled.
Gume Michelin Pilot Sport EV (225/40 R20) postavljene su na specijalne aerodinamički optimizovane aluminijumske felne sa specifičnim dizajnom. Tu su i Alcon kočnice, žuto ofarbane prednje kočione čeljusti i opciona crna hauba.
Ovde i dimenzije vozila: dužina 4150 mm, širina 1787 mm, visina 1506 mm i međuosovinsko rastojanje 2561 mm.

Unutra se ističu ekskluzivna GSE sportska sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, alkantara, aluminijumske sportske pedale, volan sa zaravnjenimdonjim delom, kao i centralni ekran koji prikazuje podatke o performansama, indikator G-sile i vrednosti ubrzanja.
Opel Mokka GSE biće jedna od zvezda sajma mobilnosti IAA, koji otvara svoja vrata u Minhenu 9. septembra.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs