
Za poređenje, aktuelni serijski U9 isporučuje ukupno 960 kW i cena mu je oko 210.000 evra.

U9 Track Edition uglavnom zadržava dizajn postojećeg modela. Standardna oprema uključuje 20-inčne točkove s gumama 325/35 R20, krov od ugljeničnih vlakana, veliko fiksno zadnje krilo od ugljeničnih vlakana i zadnji difuzor opremljen podesivim lopaticama za aerodinamičku optimizaciju. U dokumentima se navode opcioni aerodinamički delovi, poput standardnog ili poboljšanog prednjeg splitera od ugljeničnih vlakana i električnog zadnjeg krila. Dimenzije su 4966 ili 4991 mm dužine, 2029 mm širine i 1311 ili 1351 mm visine, s međuosovinskim rastojanjem od 2900 mm. Masa vozila je 2480 kg, a prednje i zadnje gume su dimenzija 325/30 R20 (112Y). Ukupna masa vozila iznosi 2630 kg.

Kako podseća Revija HAK, aktuelni model koristi litijum-gvožđe-fosfatni baterijski paket od 80 kWh, koji omogućava domet od 450 km prema kineskom CLTC standardu. Uključena je mogućnost brzog punjenja do 500 kW, što omogućava napunjenost od 30% do 80% za oko 10 minuta.
Tu je i BYD-ov inteligentni sistem upravljanja karoserijom DiSus-X.

U9 je vodeći proizvod BYD-ove marke Yangwang. Automobil je prošle godine zabeležio maksimalnu brzinu od 391,94 km/h, postavivši kineski rekord brzine za serijske proizvode te je postigao vreme kruga od 7:17,900 na nemačkoj stazi Nirburgring. U junu ove godine, Yangwang je najavio planove za nova obaranja rekorda, a sad vidimo s kojom konfiguracijom će krenuti u akciju.
S više od 3000 KS, ovaj U9 ozbiljno premašuje snagu električnih hiperautomobila kao što su Lotus Evija (1972 KS) i Rimac Nevera (1914 KS). Detalji lansiranja na tržište još nisu objavljeni.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: BYD