

Nove, trkačke inovacije i redizajnirani aktivni spojler pojačavaju potisnu silu - ovaj novi model je očigledno napravljen za one koji zahtevaju vrhunsko uzbuđenje.


Dakle, 849 Testarossa je novi Ferrarijev plug-in hibridni superautomobil sa V8 twin-turbo motorom postavljenim po sredini pozadi (kao i sa tri elektromotora), koji performanse SF90 Stradale modela podiže na još viši nivo.

* Ime automobila potiče od 70-godišnjeg nasleđa nekih od najznačajnijih Ferrarija ikada proizvedenih.
* V8 motor, koji sada isporučuje 830 konjskih snaga, potpuno je revidiran kako bi se maksimalna snaga povećala za 50 konjskih snaga.
* Nova rešenja izvedena iz sveta trka i redizajnirani aktivni spojler povećavaju potisnu silu 849 Testarosse.
* Uvođenje ABS Evo sistema i novog FIVE estimatora čini elektronske kontrole 849 Testarosse najnaprednijim u Ferrarijevoj ponudi.


Aktivni spojler prelazi sa niskog otpora na puni potisak za manje od sekunde, sada generišući, zajedno sa ostatkom aerodinamike, 415 kg potisaka pri 250 km/h, 25 kg više nego kod SF90.


Ne samo potisak, već i poboljšano hlađenje (tačnije 15%), a doprinos daju i kovani točkovi od 20 inča, sposobni da izvlače vruć vazduh iz unutrašnjosti točka.

Njegov 4,0 litarski twin-turbo V8 motor od 830 KS je vrhunska evolucija porodice F154, olakšan, ojačan i opremljen turbo punjačima većim nego ikada ranije na drumskom Ferrrariju.
Baš kao i SF90 koji zamenjuje, i dalje ima i tri elektromotora - dva napred i jedan pozadi, direktno preuzet iz F1 - za dodatnih 220 KS. Ukupna snaga sistema je 1050 KS.


Električni pogon na sva četiri točka i vektorska raspodela obrtnog momenta transformišu 849 Testarossu u veoma upotrebljiv i brz automobil kroz krivine, ali i dalje sposoban da ubrza od 0 do 100 km/h za 2,3 sekunde i lako pređe maksimalnu brzinu od 330 km/h.
U Fioranu, hronometar se zaustavio na vremenu kruga od 1:17.500 (Spider verzija: 1:18.100).



Ferrari 849 Testarossa specifikacije:
▪ Dužina/širina/visina/međuosovinsko rastojanje – 4.718/2.304/1.225/2.650 mm
▪ Težina – 1.570 kg
▪ Gume i točkovi
Napred: 265/35 R20 J9.5
Pozadi: 325/30 R20 J11.5
▪ Kočnice
Napred: 410 x 223 x 38 mm
Pozadi: 372 x 233 x 34 mm
▪ Maksimalna snaga sistema – 1.050 KS
▪ Menjač – 8-stepeni sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka
▪ Kapacitet baterije – 7,45 kWh
▪ Domet električne vožnje – 25 km
▪ 0-100 km/h – Manje od 2,3 sekunde
▪ 0-200 km/h – 6,35 sekundi
▪ Maksimalna brzina – 330 km/h
▪ Vreme kruga u Fioranu – 1m 17.500s
Spider verzija sa sklopivim metalnim tvrdim krovom je teža 90 kg od Berlinette, ali se i ona može naručiti sa Assetto Fiorano paketom za manju težinu.
Cena Berlinette je 460.000 evra, Spider košta 500.000 evra, dok Assetto Fiorano paket treba da se plati 52.500 evra kod obe verzije.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs