
Kako navodi Carcoops, jedinstveni primerak je baziran na modelu 911 GT3 generacije 992.2 i dobio je ime po Ocelotu, divljoj mački koja je poreklom iz Kolumbije, između ostalih zemalja. Prema Vikipediji, vrsta je „efikasna u penjanju, skakanju i plivanju“, tako da ima smisla koristiti ga na sportskom automobilu fokusiranom na upravljivost poput GT3.

Spoljašnjost je ofarbana u Forest Green Metallic boju, otkrivajući različite nijanse zelene pod sunčevom svetlošću. Takođe dobija kontrastne Centenaire srebrne akcente po celoj karoseriji, podsećajući na hromirane detalje klasičnih modela 911 iz 60-ih.

GT3 se vozi na aluminijumskim felnama od 20 i 21 inča sa pet duplih krakova, završenim u istoj kombinaciji boja.
Kabina je presvučena kožom Cohiba Brown sa umecima od tkanine Pepita i Truffle Brown za oblogu krova, sigurnosne pojaseve i podne prostirke. Ipak, vrhunac je silueta ocelota koja je utisnuta na naslonima za glavu sportskih sedišta.

Jedinstveni primerak ima srebrnu značku Centenaire na B-stubovima sa logom Porsche Latin America i natpisom „Iconos de Latinoamérica“. Takođe nosi natpise „30 Años de Autoelite“ i „25 Años de Porsche Latin America“ na svakom od osvetljenih bočnih pragova, u čast godišnjica uvoznika Porschea Autoelite i zvanične latinoameričke filijale brenda.
Kao i većina specijalnih modela Sonderwunsch, Ocelot nema nikakva mehanička poboljšanja. To znači da nasleđuje atmosferski 4,0 litarski šestocilindrični motor sa 502 konjske snage i podešavanje šasije GT3 modela.
Ocelot je samo početak. Porsche Latin America kaže da su u toku „lokalno konfigurisani“ Sonderwunsch projekti, svaki od kojih je posebno odraz karaktera, pejzaža i kulture regiona. Kompanija nije podelila detalje o cenama, jer to u velikoj meri zavisi od posebno određene strukture svake modela.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs