
Kako prenosi Index.hr, dizelski modeli CX-60 i CX-80 su sada usklađeni s Euro6e-bis standardima emisija te su odobreni za korišćenje 100% hidrotretiranog biljnog ulja (HVO 100), čime Mazda nastavlja svoju predanost održivosti kroz primenu čistijih i obnovljivih opcija goriva.

Svi modeli za 2026. godinu su opremljeni novim sistemom Driver Emergency Assist (DEA) koji, radeći zajedno sa sistemom za praćenje vozača, detektuje iznenadne medicinske hitne slučajeve, preuzima kontrolu, usporava vozilo i zaustavlja ga na bezbednom mestu, nakon čega automatski otključava vrata za brži pristup hitnim službama.

Varijante Homura i Homura Plus oba modela sada nude elegantnu unutrašnjost u boji konjaka s Nappa kožnim sedištima s uzorkom romba, dvobojnim kožnim upravljačem i armaturnom pločom s efektom brušene kože. Nivo udobnosti je dodatno poboljšan ugradnjom stakla sa zvučnom izolacijom na prednjim vratima.

CX-60 sada dolazi s nizom bezbednosnih tehnologija i sistema za pomoć vozaču koji su prvo predstavljeni na flagship modelu CX-80, uključujući sistem za praćenje vozača, Smart Brake Support za ublažavanje čeonih sudara i Emergency Lane Keeping sistem.
Udobnost vozača je poboljšana uvođenjem prepoznavanja glasa Amazon Alexa, što omogućava prirodnu glasovnu kontrolu za navigaciju, zabavu i povezane funkcije. CX-60 takođe dobija hibridni navigacijski sistem koji nudi kalkulacije alternativnih ruta, pretraživanje tačaka interesa i sedam godina besplatnih ažuriranja karata.

CX-80, kao najprostraniji model u Mazdinoj evropskoj ponudi s dužinom od gotovo pet metara i međuosovinskim rastojanjem većim od tri metra, dostupan je s izborom tri konfiguracije drugog reda sedišta, uključujući izbor dva zasebna kapetanska sedišta u kombinaciji s centralnom konzolom ili prolazom do trećeg reda.

Oba modela su dostupna s dva različita pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinuje četvorocilindarski benzinski motor i električni motor, te visoko efikasni e-Skyactiv D redni šestocilindrični dizelski motor s Mazdinim M Hybrid Boost 48V blagim hibridnim sistemom od 254 KS.

Ova poboljšanja potvrđuju Mazdinu kontinuiranu predanost stvaranju sofisticiranih SUV-ova koji kombinuju performanse i udobnost s elegancijom i vodećim stilom u klasi, ostajući veran izrazu Mazdinog "Crafted in Japan" duha.
Izvor: Index.hr / Mazda