home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Genesis GV60 Magma

20 Nov 2025 - 21:43 Noviteti Link
Genesis GV60 Magma
 
Genesis piše novo poglavlje u svojoj istoriji, koristeći koncept „Luksuznih visokih performansi“ kao kamen temeljac strategije koja će voditi automobilski brend tokom naredne decenije.  Danas je na stazi Pol Rikar u Francuskoj, Genesis bio domaćin svetske premijere Magme, obeležavajući debi serijske GV60 Magme.

Uz predstavljanje, Genesis je predstavio svoju ambiciju: da učvrsti svoj status luksuznog brenda kombinovanjem estetske prefinjenosti i ekstremnih performansi u okviru koncepta „Luksuznih visokih performansi“.

Hoze Munjoz, predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor Company i Genesisa, ponosno je izjavio: „Genesis je oborio rekorde, dostigavši milion jedinica brzinom kakva nikada ranije nije viđena u automobilskom luksuzu. Magma je naš manifest: narednih deset godina biće eksplozivne, odlučne i revolucionarne. Ne proizvodimo samo sportske automobile; mi prepisujemo pravila luksuznih performansi dok se korejski inženjerski genije spaja sa globalnim ambicijama.“

Genesis povlači jasnu granicu između koncepta luksuza visokih performansi i konvencionalnog pristupa performansama opsednutim konjskim snagama i štopericama. Filozofija automobilskog brenda spaja plemenitu dušu luksuza, definisanu prefinjenom elegancijom i izvrsnim iskustvima, sa fluidnom, prirodnom dinamikom koja poboljšava svaki trenutak proveden za volanom.

Luk Donkervolke, predsednik i glavni kreativni direktor Genesisa, otkrio je: „Magma baca novo svetlo na DNK Genesisa, pokrećući brend do vrhunca pravog luksuza kroz performanse. To je opipljiva demonstracija da emocija i preciznost mogu koegzistirati u savršenoj harmoniji, oblikujući zreliji, svesniji i asertivniji profil Genesisa. Sa Magmom ubrizgavamo čisti adrenalin u DNK Genesisa, dok istovremeno čuvamo eleganciju i harmoniju koje su obeležja pravog luksuza.“

Genesis GV60 Magma

Genesisova vizija luksuza visokih performansi se nadovezuje na prepoznatljivu atletsku eleganciju automobilskog brenda, transponujući je u retko carstvo ekstremnih performansi. U srcu Magma univerzuma nije brutalnost preterivanja, već savršen balans snage, pedantna kalibracija dinamike vožnje i potpuna simbioza između vozača i mašine.

GV60 Magma uvodi u proizvodnu eru ove vizije visokih performansi, otvarajući put budućim Magma kreacijama.

Prelazeći sa prošlogodišnjeg koncepta na serijski model, GV60 Magma je prvi model koji zvanično označava ulazak Genesisa u arenu visokih performansi. Genesisova težnja ka inovacijama visokih performansi, podstaknuta konceptima kao što su GV80 Coupé Concept, X Gran Berlinetta Concept i G80 Magma Special, konačno se materijalizovala u prvom serijskom modelu GV60 Magma.

Genesis GV60 Magma

GV60 Magma kristalizuje filozofiju i tehničku arhitekturu koja će oblikovati celu Magma dinastiju budućnosti.

Genesis Magma je izgrađen na tri osnovna stuba:

Dizajn – Dinamičan i elegantan izgled postignut nizak i širok stav, prenoseći i stilsku prefinjenost i atletizam tipičan za Genesis.

Osećaj upravljanja – Apsolutna kontrola snage i ponašanja vozila, omogućavajući mu da se bez napora nosi sa bilo kojim uslovima vožnje.

Korisničko iskustvo – Intuitivni tok informacija koji pojačava koncentraciju, stvarajući impresivno iskustvo vožnje.

Dizajn je najrečitiji vizuelni jezik Genesisove Magma filozofije. Linije GV60 Magme naglašavaju „suptilnu, kontrolisanu snagu“, izbegavajući bilo kakvo mišićavo prikazivanje ili preteranu agresiju.

Prednji deo GV60 Magme zrači stabilnim i samouverenim prisustvom, postignutim zahvaljujući širim proporcijama i manjoj visini u poređenju sa standardnim GV60. Branik je redizajniran sa novom trodelnom strukturom koja optimizuje aerodinamički protok i hlađenje, a takođe služi kao prepoznatljiv i jedinstven element modela Magma.

Sjajno crni okviri, tamni metalni akcenti i aerodinamični detalji čine visokoperformansnu estetsku simfoniju sa fokusom na sofisticiranu monohromatsku paletu. 

Bočni pogled na automobil naglašava niske i široke proporcije, smanjujući ukupnu visinu za 20 mm i uključujući šire blatobrane, ekskluzivne Magmine kovane felne od 21 inča i gume od 275 mm. Bočni pragovi odražavaju detalje prednjeg dizajna sa tri otvora, integrišući se sa izduvnom linijom radi optimizacije protoka vazduha.

Genesis GV60 Magma

Sjajno crna završna obrada okvira prozora i spoljašnjih lajsni dodatno ističe elegantnu siluetu, minimizirajući hrom za elegantan i moderan izgled. Zadnji spojler nije samo vizuelni akcent, već i generiše potisak. Novodizajnirani zadnji branik igra se kontrastima između karoserije i crnih elemenata, dok je donja struktura difuzora izvajana kako bi se poboljšale aerodinamičke performanse.

Genesis GV60 Magma

Unutrašnjost kombinuje vrhunske materijale u kompoziciji sa sportskom dušom. Sedišta, paneli vrata i centralna konzola su završeni u Chamudeu, vrhunskom materijalu sličnom Alcantari. Magma šema boja je istaknuta narandžastim i sivim šavovima, detaljima prošivanja i sigurnosnim pojasevima. Dugmad, prekidači i ikone su završeni u sjajno crnoj ili tamnom metalu, minimizirajući nepotrebne refleksije i stvarajući trezan i elegantan enterijer. Volan je poboljšan ekskluzivnim Magma elementima, uključujući prepoznatljiv dizajn oboda, crnu ikonu i narandžaste akcente na dugmadima za režim vožnje i boost.

Genesis GV60 Magma

GV60 Magma se uzdiže na vrh modela fokusiranih na performanse Hyundai Motor Group. Što se tiče performansi, primarni cilj razvoja bio je postizanje osećaja kontrole savršeno usklađenog sa namerama vozača, dajući prioritet „savršenoj kontroli vožnje“.

Pogonski sklop, koji se sastoji od prednjeg i zadnjeg motora, isporučuje kombinovanu maksimalnu snagu od 448 kW (609 KS) i maksimalni obrtni moment od 740 Nm. U Boost režimu, performanse rastu na 478 kW (650 KS) i 790 Nm, sa maksimalnom brzinom od 264 km/h.

Boost režim povećava snagu i obrtni moment kako bi se postiglo munjevito brzo vreme od 15 sekundi, maksimizirajući brzinu ubrzanja. Rezultat: od 0 do 200 km/h za samo 10,9 sekundi zahvaljujući funkciji Launch Control, dajući GV60 Magmi performanse super automobila.

Tri režima vožnje oblikuju karakter GV60 Magme: Sprint, GT i MY. U MY režimu, vozač može prilagoditi podešavanja elektronskog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem (e-LSD), elektronske kontrole stabilnosti (ESC) i drugih parametara performansi. Oslanjenje je optimizovano rekalibracijom centra naginjanja i usavršavanjem geometrije. Pored toga, paket uključuje ECS (Electronic Control Suspension) i EoT (End of Ride Control) sisteme, koji nude idealan balans između stabilnosti u krivinama i udobnosti vožnje.

Pored toga, kočioni sistem je nadograđen monoblok prednjim čeljustima i diskovima većeg prečnika optimizovanim za točkove od 21 inča. Čak i sa širokim gumama, GV60 Magma održava tihu i udobnu kabinu koja razlikuje luksuzne automobile visokih performansi od običnih trkačkih automobila. To se postiže kombinacijom opcionog sistema za poništavanje buke (ANC-R), zvučno izolacionog stakla i ojačanih zaptivača vrata.

GV60 Magma ima poseban digitalni interfejs, akustični dizajn i sistem za povratne informacije vozaču, posebno dizajniran da poboljša impresivno iskustvo vožnje. Kada se aktivira „Magma Mode“, instrument tabla se transformiše u raspored sa tri brojčanika koji ističe bitne podatke o vožnji, uključujući brzinu i G-silu. Pored toga, head-up displej pruža pojednostavljen prikaz ključnih informacija, kao što su brzina, nivoi regenerativnog kočenja i preostalo vreme pojačanja.

Info-zabavni sistem takođe integriše paket visoko-performansnih funkcija vožnje jedinstvenih za Magma: Virtuelni sistem menjanja brzina (VGS), Drift Mode i High Performance Battery Control (HPBC). VGS modulira snagu motora, obrtni moment i regenerativno kočenje kako bi simulirao osećaj menjanja brzina i dinamiku vožnje super automobila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, sinhronizujući zvukove motora velike brzine kako bi se pružilo impresivno i zanimljivo iskustvo vožnje.

Kada se VGS i HPBC aktiviraju, kontrolna tabla takođe prikazuje telemetriju performansi, uključujući tajmer performansi i nivoe otpora pedala, pružajući ključne podatke o vožnji u jasnom i intuitivnom formatu. Drift režim uparuje distribuciju snage sa e-LSD-om kako bi obezbedio podršku pri preupravljanju, dok HPBC optimizuje temperaturu baterije za maksimalne performanse tokom trke ili ubrzanja.

Ova prezentacija je potvrdila da je Magma višegodišnji projekat razvijen kroz kontinuirano eksperimentisanje i radikalne inovacije. Magma nije serija rođena iz jednog modela, već iz eksperimentalnog putovanja visokih performansi koje se razvija kroz uzastopne iteracije dizajna, performansi vožnje i tehnoloških inovacija kroz laboratoriju konceptnih automobila.

GV80 Coupé Concept je bio prvi koji je nosio takozvanu „Magma Orange“ boju, redefinišući i pomerajući granice konvencionalnog luksuznog dizajna.

Kroz sve razvojne projekte, GV60 Magma je uspešno integrisao pravac dizajna i tehnologije vožnje usavršene u laboratoriji, postajući referentna tačka za buduće širenje Magma galaksije.

Nakon debija na korejskom tržištu ranije ove godine, GV60 Magma će biti lansiran u Evropi i Severnoj Americi 2026. godine, donoseći luksuz visokih performansi vozačima širom sveta.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs

Izvor: Genesis



Genesis Magma GT

Genesis je danas pružio i  uvid u to kako bi mogao da izgleda njihov budući visokoperformansni model u okviru sportske linije Magma.

Genesis Magma GT

Kompanija u saopštenju tvrdi da automobil „definiše pravac visokoperformansnog nasleđa brenda“ za narednu deceniju.

Genesis Magma GT

Genesis Magma GT

Koncept se takođe poklapa sa planom koji je Genesis objavio u septembru, a koji je definisao viziju proizvoda brenda i uključio vozilo „Magma Halo“ u njegovu tranziciju ka visokoperformansnom luksuznom asortimanu.

Genesis Magma GT

Brend još nije otkrio koji pogonski sklop koristi ovaj automobil.



čitanja : 60



Komentari