
Napravljen na novoj namenskoj "skateboard" platformi za električna vozila, nudi sistem od 800 volti koji omogućava ultrabrzo punjenje, omogućavajući da se baterija napuni sa 15% na 80% za otprilike 20 minuta.

Renault pozicionira ovaj model kao kompaktan, ali veoma sposoban kombi, sa dve dostupne dužine (L1 i L2) koje pružaju velikodušnu zapreminu tereta, a istovremeno održavaju visinu ispod 1,90 m za lak pristup podzemnim garažama i uskim gradskim prostorima.

Ovo takođe omogućava prečnik okretanja ekvivalentan onom kod Clija (10,3 metra). Pored ekološke odgovornosti, najvažniji faktori za laku upotrebu u gradu su kompaktne dimenzije i okretnost.

U svom L1 stilu karoserije, novi kombi nudi tovarni kapacitet od 5,1 m3 za dužinu od 4,87 m i širinu od 1,92 m. L2 kombi ima tovarni kapacitet od 5,8 m3 za dužinu od 5,27 m, sa međuosovinskim rastojanjem koje je 40 cm duže.
Kombi takođe ima velika vrata za utovar euro paleta sa strane ili pozadi.
Trafic Van E-Tech Electric budi snažne performanse za svakodnevnu profesionalnu upotrebu, sa motorom od 150 kW/204 KS, obrtnim momentom od 345 Nm i robusnim kapacitetom vuče i nosivosti. Kupci mogu da biraju između NMC baterije dugog dometa od 81 kWh, koja pruža domet do oko 450 km, ili pristupačnije LFP opcije od 60 kWh optimizovane za gradske operacije sa dometom od oko 350 km.
Model takođe integriše napredne funkcije kao što su „Vehicle-to-Load“ (V2L) i „Vehicle-to-Grid“ (V2G), omogućavajući kombiju da napaja alate ili vraća višak energije u mrežu.

Unutra, kombi pruža moderan, tehnološki napredan radni prostor sa digitalnim klasterom od 10 inča, multimedijalnim ekranom osetljivim na dodir od 12 inča i velikim prostorom za odlaganje u kabini. Vozilo je potpuno softverski definisana platforma sa ažuriranjima preko interneta i uslugama zasnovanim na Android Automotivu za optimizaciju upravljanja voznim parkom, dijagnostike i vremena rada.
Renault takođe naglašava održivost, uključujući značajne količine recikliranih materijala u celoj unutrašnjosti i spoljašnjosti.
Proizvodnja ć se odvijati u Sanduvilu, u Francuskoj, a dostupnost na tržištu se očekuje od kraja 2026. godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs