
Blago osveženje je usledilo pre dve godine, dok ovo najnovije ažuriranje donosi digitalnu instrument tablu od 7 inča umesto stare analogne postavke, savremeniji dvokraki volan i dodatak prednjih parking senzora u celoj paleti.

Na vrhu ponude je N-One RS, jedina verzija koja se i dalje nudi sa šestostepenim manuelnim menjačem, umesto CVT-a koji imaju svi ostali.

Za pogon se i dalje brine trocilindrični turbo benzinac od 660 kubika, i to sa 47 kW/64 KS, uz pogon na prednje točkove.
N-One RS odlkuju i prednja maska saćastog oblika sa RS oznakom, crni prednji spliter, zadnji spojler i aluminijumske felne od 15 inča koje sada dolaze u beloj boji.

Kupci mogu da biraju između Platinum White Pearl, Frame Red ili Crystal Black Pearl boja, svaka uparena sa kontrastnim crnim krovom. Unutra, RS zadržava svoj sportski ton sa ukrasnim elementima u stilu karbona, posebnom digitalnom grafikom table i Ultrasuede tapacirungom sa crvenim šavovima i izvezenim RS logotipima.

Verzija Premium Tourer sa automatskim menjačem takođe dobija ažurirani izgled sa 15-inčnim felnama u Berlina Black boji, zadnjim spojlerom, crnim hromiranim akcentima i Prime Smooth tapacirungom za sedišta.

Novost je 2026. godinu je specijalno izdanje Craft Style. Honda kaže da inspiraciju crpi iz „skandinavskog pogleda na svet“. Baziran na početnoj opremi Original, dobija hromiranu masku i bele akcente na retrovizorima, ručkama vrata i poklopcima točkova. Izbor boja je ograničen na Seabed Blue Pearl, Fjord Mist Pearl i Premium Ivory Pearl II.

Unutra, glavna atrakcija je obloga instrument table u drvenom stilu, kombinovana sa tapacirungom u boji Taupe i Platinum White za grejana sedišta.
Cene u Japanu počinje od 1.767.700 jena (9.780 evra), dok se verzije sa pogonom na sva četiri točka doplaćuju za 145.200 jena (805 evra). Craft Style počinje od 1.881.000 jena (10.410 evra), dok sportskiji RS sa manuelnim menjačem košta 2.278.100 jena (12.605 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs