Toyota Auris
Konacno evo i zvanicnih slika nove Toyote Auris, koja zamenjuje hatchback varijantu Corolle. Limuzinska verzija ce se i dalje zvati Corolla cija je 10. generacija imala svoju evropsku premijeru pre nekoliko dana na salonu u Helsinkiju. A za neki dan na predstojecem salonu u Bolonji ( 7. do 17. decembra ) i Auris ce imati evropsku premijeru. Evropsku jer se japanska varijanta Aurisa vec od oktobra prodaje u svojoj postojbini.
Novi model, koji ime duguje latinskoj reci za zlato aurum, u pocetku dolazi samo kao varijanta sa 5 vrata dok se kasnije ocekuje i sportskija verzija sa troje vrata. Odmah se nudi sa 4 paketa opreme i 5 motora podeljenih na 3 dizelasa i 2 benzinca pri cemu je trenutno najsnazniji upravo D-4D D-CAT 2,2 litarski dizelas sa 130Kw(177KS) i 400Nm. Sa nijm Auris postize 215km/h i ubrzanje do stotke za 8,1 sekunde a da pri tom potrosi 6,2 litara goriva. Auris donosi daleko dopadljiviji i privlacniji dizajn u odnosu na aktuelnu Corollu sa 5 vrata kao i povecane dimenzije (duzina 4,22 a sirina 1,76 metra) a samim tim i vise mesta u unutrasnjosti zahvaljujuci i povisenom krovu pri cemu i prtljaznik nije zanemariv sa svojih 354 litra odnosno 777 litra kad se obori zadnja klupa. Naravno i iznutra su se u Toyoti potrudili da Auris ne zaostaje za atraktivnom i sportskom stilizacijom spoljasnjosti a uz vise komfora i mesta na sve strane visi je i kvalitet materijala i izrade ako je to kod Toyote uopste ikad dovodjeno u pitanje. Pored pomenutog dizelasa u Aris ce se ugradjivati jos 1,4 i 1,6 litarski benzinci sa 97 i 124KS i jos 2 dizela i to 1,4 litarski sa 90KS i 2,0 D4 sa 126KS. Serijski ce sve Toyote Auris biti bogato opremljene izmedju ostalog sa ABS-om i EBD-om, BAS-om i Toyotinim sistemom elektronske kontrole stabilnosti-VSC. Naravno da bogata oprema i kvalitet treba da se plate pa i ova Toyota nece biti izuzetak. Nezvanicno, najskuplji, najbogatije opremljeni Auris sa 2,2 D4 dizel motor i 9 vazdusnih jastuka (jedan za kolena!) trebalo bi da kosta u EU 29990 eura.

