Peugeot 206 plus 1.4 Trendy

Preuzeto sa : Alo.rs
Milionske sume prodaje, sada već legendarnog, modela „pežo 206“ stavile su trust mozgova francuske fabrike pred težak izazov: kako modernizovati automobil star desetak godina, a zadržati prodajne rezultate i popularnost kod kupaca.
Rešenje je nađeno u sabiranju, pa je novi model poneo isti broj (206) sa dodatim plusom.
Liči na druge, a jedinstven
Ispostavilo se da je znak matematičke operacije modelu „pežo 206 plus“ doneo i brojne novine. Slobodno se može reći da je ovaj model nastao ukrštanjem (neki bi rekli sabiranjem) 206 i nešto većeg „pežoa 207“. Tako je prednji kraj veoma sličan onom kod modela sa brojem 207, što je u odnosu na stari 206 ovom automobilu dalo dosta modernije lice. Usisnik vazduha smešten na donjem delu branika daje ovom modelu dozu agresivnosti, a istu ulogu imaju i prednje svetlosne grupe koje su velikih dimenzija i karakterističnog oblika.
Kvalitetnija i veća kabina
Promena, i to velikih, bilo je i u putničkoj kabini novog modela, koja je
dosta sličnija onima iz skorijih generacija „pežoa“, prvenstveno 207.
Materijali su kvalitetniji, a plastika, iako tvrda, ne odaje utisak jeftinoće i
sasvim je solidno uklopljena. Međutim, možda je malo više računa trebalo
obratiti na ergonomiju, jer detalji kao podizači stakala smešteni nisko između
sedišta kvare utisak o enterijeru ovog modela. Instrumenti imaju belu pozadinu
i dobro su pregledni.
Ponuda prostora u novom modelu slična je onoj u „pežou 206“, ali se čini da je
zadnja klupa nešto pristupačnija nego ranije. Prednja sedišta su udobna i ne
previše profilisana, što je u skladu sa karakterom gradskog automobila, kakav
„206 plus“ nasleđuje od svog prethodnika. Ipak, ni izlazak iz gradske sredine
nije pretežak, jer tada do izražaja dolazi prtljažnik zapremine 245 litara, što
je dovoljno za smeštanje stvari potrebnih na manjem putovanju.
Prava kombinacija za grad
Poklopac motora je na testiranom primerku krio poznati benzinac od 1,4 litra,
kakav se ugrađuje i u modele 206 i 207. Agregat koji razvija 75 konjskih snaga
čini se dovoljnim za ovog mališana, ali ne treba očekivati čuda. Kombinacija sa
petostepenom manuelnom transmisijom se pokazala dobrom, a menjač, i pored dugih
hodova, odlikuje odlična preciznost. Potrošnja na testu, u gradskim uslovima u
kakvima će „206 plus“ pretežno i boraviti, kretala se oko devet litara, što i
nije loš rezultat ako se zna da je zbog velikih vrućina klima tokom testa uvek
bila uključena.
Gradske ulice pravo su mesto da jedan ovakav model pokaže sve svoje adute.
Precizan upravljački mehanizam olakšava manevre kroz gužvu, a dobra preglednost
garantuje još bezbrižniju vožnju gradom. Međutim, prilično mali retrovizori
mogu da budu problem, jer su „mrtvi uglovi“ nešto veći. S druge strane, male
dimenzije i veliko zadnje staklo odlična su preporuka za lako parkiranje.
Cena nije previsoka
Početna cena modela „206 plus“ je 11.390 evra, koliko košta onaj sa benzinskim agregatom od 1.100 kubika. Testirani primerak, sa motorom od 1,4 litra i višim paketom opreme „trendi“, koji raspolaže klimom, audio-sistemom sa komandama iza volana, električnim podizačima prednjih stakala, košta 12.660 evra.
Dimenzije
Dužina 3.872 mm
Širina 1.669 mm
Visina 1.453 mm
Međuosovinsko
rastojanje 2.443 mm
Zapremina
prtljažnika 245 l
Zapremina
rezervoara 50 l
Motor i performanse
Zapremina 1.400 cm3
Snaga 75 KS
Maksimalna brzina 170 km/h
Ubrzanje od 0 do
100 km/h 13,1 s
Potrošnja u gradu 9 l
Autor : Milomir Vujović
Foto : Peugeot
Ima liniju za medalju, a cena mu je možda malo veća, ali vredi sigurno. Ne žali se niko na peugeot.
11500 za praistorijski auto??!!
1.4 motor sa 75ks? Moderan motor izvlaci bar 100ks iz te zapremine. Hyundai za koju hiljadu manje nudi auto za jedan vek ispred. ...cena nije previsoka... :)
Kupila sam nov 207 u Verano motorsu sa motorom 1.4 - garantujem da potrosnja nikad ne silazi ispod 10 lit.
Uglavnom se krece oko 11-12 Lit. (bez klime)
Suzana Mancic gostuje u "xxxx" e na to mi ovaj auto zvuci. KOga briga vise za Suzanu Mancic, ona je ISTORIJA :)))
Milena, ja imam 406 2.2hdi
ne prelazi 9(po gradu)
Izgleda da je tebi do vozacha :P
Cena je zaista previsoka za auto koncepciski star desetak godina.
Motor-zastareo(8v),prostora u kabini je malo(pogotovo pozadi).
Ovo je slična priča kao "naš" Punto.
Ima da ga rade dok ne iskoriste stare alate.
Malo "šminke"i uvek će se naći neko ko nema para za 207 da kupi ovog hermafrodita.
ja vozim 308 1.6 VTI, u gradu ne prelazi 8 l/100km, naravno - ne zalecem se na svaki semafor - ne prija mi ludacka voznja sa kocenjem svaki cas... a van grada ide do ludackih 5 l/100km (100km/h@3000 obrtaja)...
Hm, 1.6 VTI trosi ~10l u gradu, sa normalnom voznjom, nit ludackom nit penzionerskom.
5l za otvoreno je ok za 100km/h, ali to nije normalna voznja :)
Potpuni promašaj distributera.Automobil za tržišta daleko slabija od našeg u pogledu osnovnog poznavanja auto industrije.Cena-????
Dati tolike pare za automobil tehnologije koja je stara 11 godina je prava ludost.Ne kazem da je los,naprotiv,ali ga je vreme pregazilo.Za te pare se moze kupiti Fiat Grande Punto,Hyundai i20,Seat Ibiza,Skoda Fabia,a to su sve automobili novijeg datuma i jednako dobri,sigurno i bolji.
Pežo 308 1.6 vti ima BMW motor koji najmoderniji na planeti! A sto se tiče ovoga 1.4 motora od 75ks, e to je katastrofa po svim parametrima. A cena, paprena. Za te pare se može kupiti novi clio 3 sa dobrom opremom. Storia clio je bolji od ovoga Pežoa a jeftiniji za oko 2ooo evrića.
pre nekoliko dana sam kupio peugeot 206+ ali ne mogu da se zalim jer cena nije visoka a nema ni tako losu opremu sto meni ne smeta i zatoo se ne treba zaliti na njega jer ima neke prednosti
auto je odlican,mali potrosac,1,4 dizel hdi,potrosnja oko 5l,lep udoban,za svaku pohvalu,a to sto je cena visoka ne bi trebalo da daje pojedincima izgovor da je los auto,naprotiv auto je odlican,a sto se nema para da se kupi i iskesira toliko to je druga stvar.ja vozim 206,i prezadovoljan sam sa njim,tako da vi sto pricate da je auto praistoriski i slicno,o pezou ne znate nista