home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Kada smo prošle godine prvi put imali priliku da se sretnemo sa „Hjundaijevim“ modelom „ix35“, naslednikom popularnog „tusona“, bili smo pomalo iznenađeni potpuno drugačijim dizajnom. Korejska fabrika se odlučila da u istoriju pošalje „kutijasti“, a nama ipak, toliko dopadljiv oblik izgled i da na tržište krene sa modernim, sportsko-elegantnim oblikom ovog SUV vozila.

Dizajn

Interesantno je i to da je tim dizajnera razvojnog centra iz Nemačke zaslužan za atraktivne linije „korejca“ i njegov „koncept vozila urbanog života“. Istovremeno agresivan i sportski, „hjundai ix 35“ sasvim izlazi iz segmenta tradicionalnog „džipovskog“ dizajna i puno se više primiče modernim SUV vozilima. Nije to slučajno urađeno. Istraživanja kategorije kupaca ovih vozila pokazuju da se vrlo malo njih uopšte i oproba van asfalta. Zato je tvrdnja „Hjundaija“ da će ovaj model imati dobru prođu i sa pogonom na samo dva točka, bila potpuno tačna.

Kupovinom ovog automobila dobijate sjajni porodični automobil, sasvim dovoljan i da vam podgreva strast prema džipovima. Zato „ix35“ ima samo centimetar veće međuosovinsko rastojanje (2.640 mm), a osam centimetara više dužine (4.410 mm) i dva širine (1.820 mm) u odnosu na prethodnika. Tako da nećete imati (previše) problema pri parkiranju. 

Dizelaš

Ogroman napredak ostvaren je i u kabini. Prostora ima na pretek, sedišta su izuzetno udobna, volan precizan baš kao i šestostepeni manuelni menjač. Dodatni utisak veličine imate kada iskoristite blagodeti panoramskog krova, pa imate utisak da se nalazite u mnogo većem vozilu.

Ekipa „Novosti“ je, odmah po pojavljivanju dizel verzije 1,7 CRDi na srpskom tržištu, imala prilike da je isproba.

Snaga

Motor sa 1.685 kubika i 115 „konjskih snaga“ garantuje pristojnu snagu, ali i nešto skromnije izdatke prilikom registracije. Šestostepeni menjač, uz 260 Nm obrtnog momenta omogućava ubrzanje do 100 kilometara na čas za 12,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 173 km/h. Ipak, ono što će najviše obradovati poklonike ovih automobila, svakako je potrošnja. Na našem, sedmodnevnom testu, prosečan utrošak goriva je nešto veći od fabrički deklarisanog (5,3) i iznosio je 5,9 litara evrodizela na pređenih 100 kilometara!

Do ovog dopadljivog SUV vozila možete doći već za 18.990 evra. Inače, „naš“ bogato opremljen model na ovom testu sa paketom opreme „dajmond“ (takozvana „top ponuda“) košta 25.190 evra. Naravno, za kupce, tu je i produžena garancija od sedam godina.

ČINJENICE

* MOTOR 1,7 CRDi

* ZAPR. 1.685 ccm

* SNAGA 115 KS

* OBRTNI MOMENT 260 Nm

* 0-100 12,4 sek.

* POTROŠNJA 5,3 l

BOGATA OPREMA

Osnovni paket opreme „gold“ između ostalog sadrži i ABS, EDB, ESP, TCS kao i sisteme HAC (pomoć na uzbrdicama), ROP (zaštita prilikom prevrtanja), prednje, bočne vazdušne jastuke i zavese, elektro-servo upravljač, kožom obložen volan i ručicu menjača, elektro-paket, automatsku dvoozonsku klimu, radio CD MP3 sa šest zvučnika, putni kompjuter, tempomat, USB i ostale konektore, krovne nosače, zadnji spojler, aluminijumske naplatke (6,5Jh17), tonirana stakla...  



čitanja : 3531



Komentari

odlican auto...razmisljam da ga uzmem...ali 2,0 4WD...probao sam ga i odusevio me je...

Autor DaMir 06 Apr 2011, 10:05