Chevrolet Aveo 1.2 za 7.399 evra na probi "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
Senzacionalno - „aveo“ košta 7.399 evra! Bomba za automobilske vesti. Malo
para, ali i te kako dovoljno muzike (klima, prednji podizači, servo...).
Pre svega, ovaj „ševrolet“ izgleda solidno. Velika maska hladnjaka napred, sa
„mašnom“ brenda, fazonirani farovi, usečeni u haubu, zatim blago mišićave crte
na bokovima i dinamična pozadina sa krovnim spojlerom.
Nema većih zamerki enterijeru. Prija zelena iluminacija, a polica za sitnice
ima dovoljno.
Sve pohvale izrezbarenim delovima plastike kod prozora i na prednjoj konzoli,
koje lako upijaju kapljice kiše. Utisak kvari zastareli dizajn instrument table
i nespretno odrađena plastika na volanu.
Ipak, sve pohvale za mesto u kabini. Komotno se vozi četvoro odraslih, a i za
petog ima mesta. Oblik kutije i visok krov obećavaju mesta i za košarkaše!
Danak je platio prtljažnik, u koji staje samo 220 litara. Za utehu, kad se
spuste sedišta, postaje odličan miniven!
Veoma prijatno iznenađuje u vožnji. Pre svega, zvuk motora je prigušen.
Benzinac 1,2 od 84 konjske snage sasvim solidno vuče. U vožnji smeta neprecizan
menjač, a trebalo je i pojačati snagu servo uređaja. S druge strane, iznenadilo
nas je da rupe na asfaltu pegla sa zvukom „bup“, što je retka pojava za
automobile ispod 10.000 evra!
Nekoliko mana odmah pada u vodu pod senzacionalnom cenom od 7.400 evra! „Aveo“
je istinski šoping zicer!
Šta dobijate za 7.400 evra
* Klima-uređaj
* Vazdušni jastuk za vozača
* Servo volan
* Elektropodizači prednjih stakala
* Centralno zaključavanje
* Radio, CD, MP3, četiri zvučnika
Ševrolet Aveo 1,2
Motor: 1,2 cm3
Snaga: 84 KS
Obrtni moment: 135 Nm
Masa: 1.145 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 13 s
Maksimalna brzina: 170 km/h
Dužina / širina / visina:3.920 / 1.680 / 1.505 (mm)
Međuosovinski razmak: 2.480 mm
Prtljažnik: 220 l
Potrošnja na testu: 7,5 l
Cena: 7.399 evra
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
Evo alternative Puntu Classic!
Jednako "moderni", bogato opremljeni (ABS?) i slicnog kvaliteta za iste pare...
Što mrzim ovakve tupave testove gde ni ne pomenu najbitnije stvari. Bitno da je 7 soma, a koliko troši u gradu i pošto su delovi i redovni servisi?
@Dejan L
to sam i naglasio!
I drugi vazdusni jastuk, i metalik boja, i veci prtljaznik...
@ carobnjak
Koliko košta Punto sa ovom opremom? Kakva je zaštita limarije kod Aveo-a?
Koliko koštaju delovi za Aveo-a?
Ajmo pravi uporedni test, da se malo zabavljamo!
Počni ti, ja ću se nadovezati!
@Dejan L
7199 eura sa subvencijom staro za novo PLUS ona oprema koju sam naveo a koju ovaj Aveo nema!
Ostale prednosti Punta: pocinkovana karoserija, status domaceg vozila, citaj servis i delovi na svakom cosku po pristupacnim cenama, u neovlascenim servisima redovno odrzavanje je smesno jeftino...
@ carobnjak
Potrošnja, onda koliko puta opadne cena kad se prodaje za koju godinu
@Dejan L
secam se da su na testu Avea naglasili da je potrosnja enormna ali se ne secam da li za motor 1.2 ili 1.4...
Ja sam imao Avea 1.4 (doduse verzija sa 4 vrata). Potrosnja mu je bila oko 10 litara.
Licno i nisam bio previse zadovoljan. Nekako je na njemu svasta pocelo da "skripi" (ponesto i bukvalno) na autu koji je u tom trenutku bio star ispod 3 godine.
Uz to, posto sam se sluzbeno vozao i u Puntu (sto kao vozac sto kao suvozac, sto pozadi), Aveo mi je cesto delovao cak i manje komforan auto. Al ga je zato na sedan verziji izvlacio prtljaznik...
Ne volim kad ljudi nemaju pojma .Privatno vozim Avea a sluzbeno Punta. Ta dva auta se ne mogu uporediti naravno u korist Avea. Odrzavanje Avea je smesno vozim ga 6 godina. Punto je za mene klasa nize po svemu. Dugacak spisak razloga bi bio da sve pisem! Toliko o ovoj temi.