home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Sve vrline limuzine spakovane su u „kruz hečbek“. Dobro je što je i cena ostala niska. Novi model je 200 evra jeftiniji od sedana

Sve je isto, samo zadnjeg dela nema!

Krenuli smo u Zadar na promociju „ševrolet kruz hečbeka“. Četiri vozila s beogradskim tablicama. Domaćini su dali sve od sebe, bili su čak srdačniji od domaćina na evropskim premijerama. Na ulasku u Zadar srpske novinare sačekala je policijska pratnja. Saobraćaj je zaustavljen kako bi konvoj stigao bezbedno do hotela.

Najveći gepek u klasi

Spojler na kraju krova i suptilan nabor na stubu koji se proteže do zadnjeg vetrobranskog stakla predstavljaju osnove „hečbeka“ i dodaju emocije. Grupa zadnjih svetala pokazuje da je pažnja posvećena detaljima i to doprinosi da auto izgleda kao vozilo iz više klase. I najvažnije - tu je najveći prtljažnik u klasi od 413 litara, odnosno 883 kad se obori zadnja klupa (60:40). Sedišta se pomeraju u velikom radijusu, pa i košarkaši ovde sede komotno.

Kabina je jedna od najboljih u klasi. Vozač i suvozač su razdvojeni centralnom pregradom. To je princip dvostrukog kokpita iz „korvete“. Instrument tabla deluje skupo, osvetljenje je ledenoplavo, a lampice stilizovane. Volan ima vrhunski dizajn, u klasi je bolji samo onaj u „hondi sivik“. U najjačim paketima štof prekriva prednji greben, što izgleda skupo.

Još konjskih snaga

Na raspolaganju je i novi agregat - 1,8 od 141 KS. To je zavidna „konjica“. Ne štedeći gas, na magistrali smo trošili oko 10 litara. Komande su mekane, a volan ima dobru vezu sa asfaltom... Auto trimovan više za udobnost nego za sportske manevre. Tek ako vozač pretera, asistira ESP.

Prodaja je počela, a novi „kruz“ košta 11.700 evra, 200 manje od limuzinskog modela. Najbitnije - „hečbek“ nije izgubio „masl“ dizajn sa severa Amerike, što je i dalje veoma privlačno za kupce iz Evrope.

KRUZ HEČBEK 1.6

 Zapremina: 1.598 cm3 16 V
 Snaga:  124 KS pri 6.200 o/min
 Obrtni moment:
154 Nm pri 4.200 o/min
 Ubrzanje 0-100 km/h: 12 s
 Maksimalna brzina: 190 km/h
 Menjač: manuelni, pet brzina
 Dužina/ širina/ visina:
4.510 x 1.797 x 1.477 mm
 Prtljažnik: 413/883 l
 Rezervoar: 65 l
Potrošnja (fabrički):
5,2/6,6/8,9 l/100 km
 Cena: 11.700 evra

Tri motora

Kupci imaju izbor od tri motora - dva benzinca i jedan dizel motor. Oktanci 1,6 i 1,8 imaju dvostruko kontinuirano varijabilno faziranje bregaste osovine. Novi 1,6 sad ima 124 KS, dok 1,8 donosi 141 konjsku snagu uparenu s menjačem od pet brzina. Turbo-naftaš 2,0 ima čak 163 KS i 360 Nm momenta i uparen je sa šestostepenim menjačem. Do stotke stiže za samo 8,5 sekundi. Početkom 2012. godine stiže novi 1,7 dizel.

Bezbednost

Veliki broj elektronskih sistema ugrađen je kako bi se sprečile nesreće. Tu je Elektronska kontrola stabilnosti (ESC), TCS, ABS i EBD. Šest vazdušnih jastuka i pet pojaseva sa tri tačke vezivanja su pod kontrolom senzornog i dijagnostičnog modula (SDM). Struktura karoserije izrađena je od čelika visoke čvrstine, kao u sedanu, koji je jedini auto koji je dobio maksimalne poene u dva testa - 16 bodova u prednjem sudaru pod uglom i osam na testu bočnog sudara.

Autor : Mladen Radulović



čitanja : 2032



Komentari