BMW 118d na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Nijedan BMW nije konvencionalan automobil. Nova serija 1 to dokazuje na testu Kurira
A je l’ svejedno koji je BMW? E, to je svejedno.
Ima ona poslovica „bolje prvi u selu nego poslednji u gradu“. Po tome, reklo bi se, serija 1 je najgori BMW. Bolje pazariti neki „konvencionalan“ automobil? Ali, malo morgen je tako!
Tanka je linija između vrha i dna ako na haubi imate plavo-beli propeler. Saopštava nam to nova serija 1 već na prvim metrima testa. Kazaljka uživanja u vožnji uvek je u „crvenom“ ako ste za komandama BMW. Nije važno da li je „sedmica“ ili „jedinica“.
U čemu je tajna? To bi mnogi voleli da znaju. Saznaćemo otprilike onda kad i „Koka-kola“ objavi tajni recept... Za neupućene, nikada!
Ukratko, BMW 1 je čvrst i pun karaktera. Enterijer je otmen, bez trunke kiča. I ovoga puta dajemo punu podršku „konstante“ u vidu narandžaste instrument-table. Dizel agregat 2,0 okuplja 143 KS, ali subjektivno ubrzava bolje nego obećanih 8,9 s do stotke. Iako ima zadnji pogon, serija 1 se podsmeva krivinama. Treba se muški poigrati s fizikom kako bi proklizao. Naravno, i tada su tu „anđeli čuvari“ koji će vas vratiti na put.

Ima li mana? Ima, čak nas iznenađuje broj sitnica koje smetaju. Recimo, tasteri za otvaranje prozora uopšte nisu pri ruci vozača. Nerviraju i zadnji senzori, jer su često neodlučni. Kvačilo je odlično podešeno kad nema gužve. Ali pri kreni-stani gradskoj vožnji i te kako „bildujete“ levu nogu! Ne može se reći da pleni dizajnom. Serija 1 izgleda veoma dobro, ali je ista kao i stara. Zar je bio problem napraviti nove oblike?

Ali, ove mane opraštamo s neviđenom lakoćom! Da li je skup? I jeste. Model sa 2,0 dizelom s testa košta oko 27.000 evra. Vredi li? Naravno, svaki evro!
Pet režima
Seriju 1 možete voziti u četiri moda - „eko pro“, „pro“, „komfort“, „sport“ i „sport +“. U „sportu“ gas i upravljač su kruti, precizni i odlučni. U „sport +“ sistem dozvoljava proklizavanje zadnjih pogonskih točkova iz blagu, ali kontrolisanu igru zadnjeg dela.
Osnovna oprema
Osam vazdušnih jastuka, ABS, CBC, DSC (ESC), ASC, DTC, DBC, CBS, branici koji se vraćaju u originalni oblik pri udaru od 15 km/h napred i pozadi, ručica menjača i ručne od veštačke kože, Start/stop sistem, diskovi napred i pozadi (prednji ventilirajući), šestostepeni manuelni menjač, svetla za maglu pozadi, treće stop-svetlo, manuelni klima-uređaj, sva zelena stakla, prednji i zadnji naslon, AUX, audio BMW biznis CD/MP3 sa šest zvučnika, putni računar...
BMW 118d
Motor: 1.995 cm3
Snaga: 143 KS pri 4.000 o/min
Moment: 320 Nm pri 1750-2500 o/min
Masa: 1.395 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 8,9 s
Maksimalna brzina: 212 km/h
Dužina / Širina / Visina: 4.324 / 1.765 / 1.421 mm
Međuos. razmak: 2.690 mm
Potrošnja na testu (grad): 6,9 l
Osnovni model: 21.700 evra
Dizel sa testa: 27.016 evra
Testirani model: 32.918 evra
Autor: Mladen Radulović
Foto: Kurir-info.rs
e svaka cast..to bi mnogi zeleli da znaju....saznacemo tad kad i koka kola objavi tajni recept..znaci nikada..savrsenstvo na tockovima to je plavobeli znak..tanka je linija izmedju vrha i dna kad na haubi imate plavi propeler..za mene nista novo posto vozim bmw..ove..ali se nadam da ce ovi ostali nesto da izvuku i nauce iz ovog texta
Nema tu ruzno, lepo, sportsko, luksuzno. It is onli one thing - The ultimate driving machine!
Sto je mnogo bolje od:"The ultimate taxi machine"
mclaren,zasto vise mrzis bmw nego sto volis audi i merc zajedno? 1 je ko bombonica.mnogo b olji od prethodnika koji mi se nije uopste svidjao.
Verujem da je dobar ali je spolja stvarno ruzan za medalju...
Unutra je fino odradjen.
@Panco
Bas to , ruzan je strasno ! Ne bih nikad dao tolike pare da kupim ruzan auto !
@Panco
Unutra deluje zastarelo, pogotovo onaj njihovv smešni bord komp koji izgleda isto u svim modelima. Tabla sa nekim dugmićima- već viđeno.
mclaren,zasto vise mrzis bmw nego sto volis audi i merc zajedno? 1 je ko bombonica.mnogo b olji od prethodnika koji mi se nije uopste svidjao.
@djene
Brate za te pare kupis Skodu Superb i bog da te vidi
@Mclaren
Pa i nije bas tako... Meni je recimo E klasa promasaj i unutra a i van bez ljutnje...
vidim da slabo citate ..da li je lep ili ne..to je stvar ukusa..meni je odlican..ali mnogi su zeleli da znaju u cemu je tajna savrsenstva..ali zaostali su koju deceniju..za plavobelim znakom..procitajte jos koji put..text..mozda nesto i zapamtite..
sa vesti o SL-u sam dosao ovde. kako je prelep 1 sada :D nije buljav ni malo!
Imao sam priliku da ga vidim uzivo,ukusi su razliciti i ne treba raspravljati o istim,ali za mene je ovaj auto prelep,bas kao sto mi je nova trojka sranje,sa snimaka i fotografija doduse.
prodato samo u decembru preko 12000..komada..a tako ruzan..haha..i ne valja..
Ali i dalje mi je najjace ovo:
"Vredi li? Naravno, svaki evro!"
Gospodo draga voleo bih da vas vidim da stvarno odresite tih 27000 eura ili koliko vec za njega kad vec kazete da vredi svaku paru. U tom slucaju ja cu da vam mahnem jednom iz Superb-a :)
Ne svidja mi se, odlicne performanse za ovaj 2.0 dizel, preskup, ne bih nikad kupio novog.
za ovog bi dao i 400000..a za krseve od skode i drugih proizvodjaca..ne bi ni 1000..jbg..klasa auta je bmw..
@toma
Meni je vec dve godine udobno (iako nije pojam udobnosti)i cini mi se bezbedno u Superbu, sto zelim i Pancu ako nije samo uporedjivao sta bi radije za te pare.
moj stric ima 124ku.ne da je udobna,nego je preudobna. prodaje je za 1000e.ali sad razmislja da kupi u februaru novi bmw 3,koji je 35 puta skuplji a neudobniji je...
@Uzelac
Moram te razocarati samo sam uporedjivao, inace teram Askonu dizel a Superb mi je pusta zelja :)
Samo realniji kad bi ljudi bili ovde videli bi koliko su Nemci u stvari preskupi a kakve bede sve nude krenite od folcike pa vidite gde cete dogurati...
@Panco
onda ti zelim da prodjes kao moj kum, iz Askone dizel u Superb dizel (prva generacija, 1.9 tdi, 130 ks), vec skoro 5 godina i ni najmanjih problema nema, a motor se ponasa kao prvog dana. Ja vise volim benzince pa sam uzeo 1.8 tsi i za 22 meseca presao 50.000 km. Izuzetno sam zadovoljan autom, jedino je odstupanje potrosnje od deklarisane vece nego sto sam ocekivao.