home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Vožnja hibrida i dalje je veliko uživanje. „Leksus CT 200“ uz to nudi otmen enterijer

Klopka za BMW, „Mercedes“ i „Audi“!

Nek priča šta ko hoće, ali „leksusi“ su u modi otkad su ih vozili Sopranovi! U Americi su deceniju i po popularni kao pop zvezde, ali Japanci hoće da napadnu Evropu. Na čelu samurajske „vojske“ je upravo najjeftiniji - CT 200!

Košta kao modeli C segmenta u „ful“ opremi. Kad se odbije ekološki popust u Srbiji od 100.000 dinara, osnovni CT 200 plaća se oko 26.000 evra. Ali, na pitanje „šta voziš„, vlasnik kaže „leksus“! Koliko je „težak“ ovaj odgovor, uverili smo se na testu Kurira!

Za respekt je i dizajn. U moru sličnih vozila CT 200 je ipak novi „talas“. Na delu je klasična filozofija kombi-limuzina, ali s harizmatičnim naglaskom na kombi. Prednji deo ima oštre crte lica, s farovima koji dižu krajeve „obrva“.

Još više oduševljava kabina. Otmeno, kvalitetno i originalno. Podignuti centralni greben „podilazi“ vozaču jer mu stvara toliko traženi „komandni osećaj“. Plavo-sivo osvetljenje je sofisticirano, dok pocrveni i promeni grafiku u „sport modu“!

„Spejs ambijent“ i priliči hibridnom automobilu, jer se za volanom još uvek i te kako osećate kao da vozite po budućnosti. Naravno, mešavina ampera i oktana je odavno standard za „Tojotu“, vlasnika „leksusa“. Ukratko, vozi se kao klasičan automatik. Kada auto kreće lagano, ide samo na struju, a posle jačeg pritiska na gas pali se benzinski agregat, što je apsolutno neprimetno za vozača.

I „leksusu CT 200“ dodato je nemačkih gena, pa je nešto tvrđi od modela od pre pet godina. To se oseća u krivinama, jer je stabilnost na visokoj lestvici. Ipak, poželeli smo nešto masivniji osećaj, što ističemo kao glavni nedostatak. U režimu „normal“ je pomalo lenj, ali posle pritiska na „sport“ postaje ubojit na gasu.  Bez ekološke samosvesti trošio je 5,9 litara benzina u gradu, a toliko „pije“ i pri 120 km/h uz tempomat. Sve zajedno, poklanja osećaj budućnosti i znatno unapređuje imidž vlasnika!

Pod haubom

Hibridni sistem kod CT 200 sastoji se iz 1,8 benzinca od 99 KS i 142 Nm, koji radi zajedno sa električnim motorom od 60 kW (82 KS) i 207 Nm. U sinergiji oni prave 100 kW (136 KS). Snaga se prenosi bestepenim CVT menjačem.

LEKSUS CT 200H

Ukupna snaga: 100 kW/136 KS

Ubrzanje 0-100 km/h: 10 s

Maksimalna brzina: 180 km/h

Masa: 1.370 kg

Dužina/širina/visina: 432 / 176 / 143 cm

Međuosovinski razmak: 260 cm

Rezervoar: 45 l

Prtljažnik: 275 l

Potrošnja na testu: 5,9 litara

Cena: 25.900 evra

Autor: Mladen Radulović

Foto: Kurir-info.rs



čitanja : 1041



Komentari

prtljaznik mu je najjaci...

Autor bmw 17 Jan 2012, 10:16