Hyundai i40 1.7 CRDi na probi "Novosti"

Preuzeto sa: Novosti.rs
Na proveri reportera „Večernjih novosti“ našao se „hjundaijev“ model „i40 1.7 CRDi karavan“. Elegantna limuzina. Bogata oprema. Agregat od 136 „konja“
Hjundai već skoro 10 godina pomera granice. Osvajački pohod ka vrhu svetske auto-industrije, južnokorejska kompanija, nastavila je i u, takozvanom „D“ segmentu, gde je „Hjundai“ sa modelom „sonata“, već ostavio dubok trag.
Na testu „Novosti“, ovoga puta, našao se prelepi karavan, novog modela „hjundai i40“ s kojim, ova kompanija, baca rukavicu izazova „pasatu“, „mondeu“, „avensisu“... I, zaista, „hjundai“ je napravio nešto sasvim drugačije!
Ovaj „vagon“, ili kako mi volimo da kažemo „karavan“, uopšte ne liči na predstavu koju imate kada pomislite na vozilo ovog tipa! Pred nama je elegantna, skladna limuzina, sa naglašenim sportskim crtama, čija „mišićavost“ ne ide na uštrb odmerene gracioznosti!
Dug nešto više od 4,7 metara, sa međuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara i prtljažnikom koji, kada se obore sedišta ima zavidnih 1.719 litara, „hjundai i40 vagon“, bez sumnje spada u kategoriju „karavanskih vozila“ iako izgledom više liči na neku malo dužu sportsku limuzinu! Iznenađenjima tu nije kraj, jer kada se uđe u „vagon“ ima se utisak da je reč o vozilu, bar za klasu višem. Jednostavno nema Šta nema! Spisak opreme je zaista impozantan i to već u osnovnom modelu koji pokreće benzinski motor 1,6 gdi, a koji košta, sa opremom „komfort“ tek nešto više od 21.990 evra.
EKONOMIČAN
Motor pod haubom, dizel 1,7 litarski, izuzetno je ekonomičan agregat. Prosečna potrošnja na našem testu jeste bila veća od fabrički deklarisanih 4,7 litara evrodizela na pređenih 100 kilometara, ali smo automobil testirali skoro isključivo u Beogradu, otisnuvši se samo nakratko autoputem, tek da osetimo „kako vuče“, pa zato ni 5,2 litre, koliko smo utrošili ne predstavlja manu.
Model na ovom testu, sa motorom 1,7 CRDi i paketom opreme „premijum“ sa šestostepenim manuelnim menjačem staje, pozamašnih 27.490 evra!
U osnovnom paketu opreme je, između ostalog sva sila elektronskih pomagala za stabilnost, zaustavljanje, upravljanje, tu su i prednji i prednji bočni vazdušni jastuci, Automatski klima-uređaj sa dve zone, ksenonski farovi sa automatskom nivelacijom i pranjem, bočne vazdušne zavese, automatsko odmagljivanje vetrobrana, otključavanje i zaključavanje vozila bez ključa, senzor kiše, start motora na taster...
MERE
* Dužina 4.770 mm
* Širina 1.815 mm
* Visina 1.470 mm
* Masa 1.485 kg
INFO
* Zapremina 1.685 ccm
* Snaga 136 KS
* 0 do 100 km/č 10,6 sek.
* Maks. brz. 198 km/čas
Autor: P. Živković
Nisam ljubitelj Skode ali Skoda Superb Kombi Confort 2.0 tdi 23.435 evrica?
Ovi su se osilili samo tako. Nemaju pocinkovanu limariju a furaju cene kao da su VW. Ne verujem da su ljudi do sada kupovali Hyundai zato što je mnogo dobar, lep, kvalitetan, ima dobre performanse, nisku potrošnju... već zato što je jeftin. Šta će biti ubuduće...
Za razliku od pomenutog VW, ovaj auto ne fura cenu zato sto ima ime, nego zato sto ima kvalitet. Ako su se necemu posvetili mali zutaci, to su kvalitet, pouzdanost, styling i opravdano daju cenu koja je na mestu za ovakav auto. Za razliku od svih evropskih, automobile sa istoka prodaje kvalitet i tezak rad i trud koji je ulozen, a ne ime koje imaju par stoleca! Dodjite pameti, narode, i ostavite isfurane VW,PEUGEOT,CITROEN, predjite na KIA,HYUNDAI, SUZUKI,TOYOTA,MAZDA...
Nesto ne primecujem da su se vozaci Hjundai vozila nagledali kvaliteta. Gledam malo po vrelegume forumu / automobili clanova - na i30 jednom lupa ovo, drugom ono, bord se kvari, vetrobran ledi iznutra, sijalice crkavaju, ne pali kad je vrucina iz prve, stuca kad se upali klima. Da ne pricam o i20 koji je svaka renomirana kuca ocenila kao nekvalitetan. Jednom clanu se smucio posle 2 nedelje, ljustila mu se farba, gume oko vrata odlepljivale, nije citao mp3, alarm nije hvatao daljinski. Da je bas slucajnost, malo je simptomaticno... A prodati ga polovnog ce biti zanimljivo.
Ne proizvode dzabe Evropljani kola vise od 100 godina, nije sve u spisku opreme i sljastecem kic dizajnu :)
@Stefan
Tako je ;) Čitao sam temu o i30 na pomenutom forumu. Koreanci hvataju na opremu isto kao i Japanci (pre svega Honda), a i jedni i drugi ne obraćaju dovoljno pažnje na neke bitnije stvari.
P.S. Jesi li ti onaj Stefan koji je tvrdio da je "Punto Classic najbolji auto na svetu"? Ili je u pitanju neki drugi Stefan?
A koji to "vataju" na "bitne stvari"? Nije valjda ...
Kada bi i40 koštao koliko i škodilak superb SW, mislim da se nijedan škodilak ne bi prodao ...
Ovaj Hyundai je definitivno najlepši karavan u klasi.
Predraže, Na koje bitne stvari Honda ne obraća pažnju? Honda pravi izuzetno tiha i pouzdana auta, to su npr. meni možda i najbitnije stvari. Svako ima svoje viđenje istih.
U jeb...te!! Od ove cene može da se rikne.
Zamisli ljudi da su ušli u premijum klasu, a ne ko VW, godinam pričaju, te ušao te nije.
Ovaj "ubo" premijuma iz prve a još fura pelene. I sve to tako izgleda na reklami a u praksi shvatiš koliko je Koreja a poseno Južna daleko :)
@Raziel
Antikoroziona zaštita, zvučna izolacija, nedovoljno elastični benzinski motori i loša usklađenost motora i menjača. Isto važi i za Hyundai i Kia-u (ista škola).
Predrag
Alal Ti cufte za ovo: losa uskladjenost motora i menjaca.. :)))
Ovu parolu cu na desktop sa sve slikom Mr Bean-a.. Mislio sam da samo on moze ovako da izgovori..
Ne znam, ali ja na ovom mom Akordu prilikom ubrzanja čujem samo blago "zzzz" i to je to. Da nema obrtomera mislio bih da ne radi. :)Ne čuje se kad stojiš pored njega.
Donji postroj i šasija su dobri, sve u svemu auto je više nego dobar za tu cenu. Ko hoće više ima Acuru ili Mercedesa, ali oni su znatno skuplji.
@Panchev9
Na forumu VG sam pitao jednog vlasnika Civica 1.8 koliki mu automobil ide pri 3500 o/min. u 6-om stepenu prenosa, i kaže da ide oko 130-135 km/h. Fabia 1.2 TSI ide 150 km/h. Džaba mu 140 KS (max. obrtni moment im je isti samo što je kod Civica dostupan tek na 4300 o/min.).
Civic 1.4 pri 130 km/h radi na 4500 o/min.!! Skandalozno.
Predrag
Sta ti uporedjujes? TSi sa nepoderivim i-VTEC-om.. Nadam se samo da te ove pohvale TSi-ja nece opet poterati u menjazu automobila.. Posto je jedan atmosferac vec arhiviran.. :)))
Kakav crni 1.4 i Civic?! Greota bez 1.8.. To samo po trsistima kao sto je nase neko moze da kupi zbog dosta povoljnije cene.. Ako zelis da znas sta je nirvana , probaj Civic 2.2 diesel.. I snimaj te odnose obrtaja, brzine , stepena prenosa.. :)))
@Panchev9
Ti kao da čitaš svaki drugi red :)) Pa ni 1.8 nije ništa bolji po pitanju UsKlAđEnOsTi sa menjačem.
Nemam ja kada da "derem" taj i-vitec, a u međuvremenu bi samo mogao da me nervira (lenjost pri niskim obrtajima, buka, velika potrošnja zbog "navlačenja"...) :))
Pa još kad bi im taj 2.2 toliko "dizao" obrtaje, onda bi stvarno mogli da izvrše kolektivno samoubistvo.
Predrag
Ponekad je i drugi red mnogo kada pises stihove..
Nisi detaljno vozio 1.8, ali kao baba Vanga mozes da mu procenis sudbinu.. E pa cvrc Milojka! :)
Jos ako je sedan 1.8, to je Bingo!
Rekao sam vec, nemoj Civic diesel, imaces pojavu dijareje.. :)))
@Panchev9
Ne bih više da ti kvarim moć snova. Možda shvatiš da je Manjkava stvarno takva ;) A to bi bilo loše po tvoj kardio-vaskularni i nervni sistem :))