Hyundai i40 na probi "Kurira"

Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Novi „i40“ ima sve manire otmenih limuzina, prostran je i upadljiv
Korejci odlično iskopirali „mercedes“!
Jedan detalja nam je otkrio namere „Hjundaija“! Prekidač za uključivanje svetala na modelu „i40“ isti je kao onaj na „mercedesima“! Brzo smo se uverili da je osećaj za volanom veoma sličan osećaju u „trokrakoj zvezdi“. Za sve koji sumnjaju u ovu teoriju tačka na „i“ je snaga motora. „Hjundaijev“ dizel ima 100kW (136KS), što je specijalitet pogonskog odeljenja iz Štutgarta!
Šta ima loše u tome? Pa ništa. Korejci su četvrti svetski proizvođač i grabe punom parom napred. Čini se kao da svakih mesec dana lansiraju novi model. Kvalitetom i osećajem u vožnji „i40“, koji je bio na testu Kurira, otkriva najozbiljnije namere Korejaca.
Spolja on je otelotvorenje onoga što se naziva fluidni dizajn. Izgleda kao morski talas smrznut u najboljem momentu. Teško je naći zamerke i u kabini. Dominira masivni centralni greben, a on, u „saradnji“ sa dobrim osvetljenjem (plavim, sivim, crvenim), pravi odličan ambijent, pa noćna vožnja postaje uzbudljiva avantura. U vožnji se oseća masivnost, pa ovaj karavan ubedljivo pegla rupe. Pomenimo još i da je stabilnost vrhunska u klasi.
Jedini problem može da bude cena. Osnovni „i40“ (1,6, 135 KS) košta 21.900 evra, dok testirani model košta 26.900 evra. To nije malo, ali ukoliko „Hjundai“ brzo uvede popuste, „i40“ bi bio odlična investicija.
Bogata oprema
Već u osnovnoj verziji „Hjundai“ daje čak devet vazdušnih jastuka, putni računar, kožom obložene upravljač i ručicu menjača, senzore za kišu, tempomat, blutut, klimu i još mnogo toga. Uz doplatu može da se naruči i navigacija, ksenoni sa opcijom praćenja krivine, asistencija pri parkiranju, kožna sedišta...
HJUNDAI i40 1.7 CRDI
Motor: 1.685 cm3
Snaga: 136 KS pri 4.000 obrtaja
Moment: 330 Nm, 2.000-2.500 o.
Masa: 1.495 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s
Maks. brzina: 198 km/h
Dužina / širina / visina:
4.770 / 1.815 / 1.470 mm
Međuos. razmak: 2.770 mm
Prtljažnik: 553 / 1.719
Potrošnja na testu (grad): 6,8 l
Osnovni model: 21.900 evra
Testirani model: 26.900 evra
Autor: Mladen Radulović
Foto: Kurir-info.rs
Odličan.
Što se "kopiranja",pa na koga će da se ugledaju,nego na najboljeg. :)
„Hjundaijev“ dizel ima 100kW (136KS), što je specijalitet pogonskog odeljenja iz Štutgarta! - nije mi ovo jasno, sigurno nisu iskopirali MBov motor?
Enterijer je previše svemirski za klasu kojoj pripada, cena je preterana, a kad sam uživo video isti ovakav , iste ove boje na Obilićevom vencu, i kada sam shvatio da je zadnje svetlo od špica pa sve do tablice celih 80cm dužine, a veš mašina 60x60cm... Taj detalj koji je predimenzionisan kvari sve ono drugo što valja. Umerenost proporcija delova i detalja je ono što kod Hyundaija nema, a kod Kije je bez greške urađeno!