home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Novi „i40“ ima sve manire otmenih limuzina, prostran je i upadljiv

Korejci odlično iskopirali „mercedes“!

Jedan detalja nam je otkrio namere „Hjundaija“! Prekidač za uključivanje svetala na modelu „i40“ isti je kao onaj na „mercedesima“! Brzo smo se uverili da je osećaj za volanom veoma sličan osećaju u „trokrakoj zvezdi“. Za sve koji sumnjaju u ovu teoriju tačka na „i“ je snaga motora. „Hjundaijev“ dizel ima 100kW (136KS), što je specijalitet pogonskog odeljenja iz Štutgarta!

Šta ima loše u tome? Pa ništa. Korejci su četvrti svetski proizvođač i grabe punom parom napred. Čini se kao da svakih mesec dana lansiraju novi model. Kvalitetom i osećajem u vožnji „i40“, koji je bio na testu Kurira, otkriva najozbiljnije namere Korejaca.

Spolja on je otelotvorenje onoga što se naziva fluidni dizajn. Izgleda kao morski talas smrznut u najboljem momentu. Teško je naći zamerke i u kabini. Dominira masivni centralni greben, a on, u „saradnji“ sa dobrim osvetljenjem (plavim, sivim, crvenim), pravi odličan ambijent, pa noćna vožnja postaje uzbudljiva avantura. U vožnji se oseća masivnost, pa ovaj karavan ubedljivo pegla rupe. Pomenimo još i da je stabilnost vrhunska u klasi.

Jedini problem može da bude cena. Osnovni „i40“ (1,6, 135 KS) košta 21.900 evra, dok testirani model košta 26.900 evra. To nije malo, ali ukoliko „Hjundai“ brzo uvede popuste, „i40“ bi bio odlična investicija.

Bogata oprema

Već u osnovnoj verziji „Hjundai“ daje čak devet vazdušnih jastuka, putni računar, kožom obložene upravljač i ručicu menjača, senzore za kišu, tempomat, blutut, klimu i još mnogo toga. Uz doplatu može da se naruči i navigacija, ksenoni sa opcijom praćenja krivine, asistencija pri parkiranju, kožna sedišta...

HJUNDAI i40 1.7 CRDI

Motor: 1.685 cm3

Snaga: 136 KS pri 4.000 obrtaja

Moment: 330 Nm, 2.000-2.500 o.

Masa: 1.495 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s

Maks. brzina: 198 km/h

Dužina / širina / visina:

4.770 / 1.815 / 1.470 mm

Međuos. razmak: 2.770 mm

Prtljažnik: 553 / 1.719

Potrošnja na testu (grad): 6,8 l

Osnovni model: 21.900 evra

Testirani model: 26.900 evra

Autor: Mladen Radulović

Foto: Kurir-info.rs



čitanja : 1392



Komentari

Odličan.
Što se "kopiranja",pa na koga će da se ugledaju,nego na najboljeg. :)

Autor PITBULL 30 Jan 2012, 11:34

Preskup je. A najveci kich mu je enterijer.

Autor McLaren 30 Jan 2012, 11:54

„Hjundaijev“ dizel ima 100kW (136KS), što je specijalitet pogonskog odeljenja iz Štutgarta! - nije mi ovo jasno, sigurno nisu iskopirali MBov motor?

Autor dzigi 30 Jan 2012, 13:34

Enterijer je previše svemirski za klasu kojoj pripada, cena je preterana, a kad sam uživo video isti ovakav , iste ove boje na Obilićevom vencu, i kada sam shvatio da je zadnje svetlo od špica pa sve do tablice celih 80cm dužine, a veš mašina 60x60cm... Taj detalj koji je predimenzionisan kvari sve ono drugo što valja. Umerenost proporcija delova i detalja je ono što kod Hyundaija nema, a kod Kije je bez greške urađeno!

Autor Dejan L 30 Jan 2012, 13:41

bmw motor bi i jaci iskopirali da mogu..

Autor ivan 31 Jan 2012, 21:44